Pisteur confirmé
•
11 messages
Verkeerd Flybox abonnement
Beste,
Ik heb enkele weken geleden een Flybox aangeschaft met 150 GB per maand.
Nu blijkt echter dat men voor mij de 15 GB versie heeft geactiveerd. Waarschijnlijk zijn ze bij het verwerken van de administratie een nul vergeten. Tot overmaat van ramp zijn er ondertussen verschillende bundels aangerekend omdat ik met die 15 GB uiteraard niet toekom. Hierdoor betaal ik meer kosten voor minder data dan ik heb aangevraagd.
De klantendienst kan ik niet bereiken. Wanneer ik naar de dienst abonnementen bel zegt men dat ik hiervoor bij de technische dienst moet zijn. Maar wanneer ik naar de technische dienst bel zegt men dat ik bij de dienst abonnementen moet zijn. Wanneer ik terugbel naar de dienst abonnementen dan word ik automatisch doorgeschakeld naar de technische dienst en zodra er een verbinding tot stand is gekomen word ik weer doorgeschakeld naar de technische dienst. Deze schakelt mij weer door naar de dienst abonnementen en zo gaat het steeds heen en weer.
Wat moet ik nu doen??
Ik zit door de Corona crisis thuis en ben gedwongen om te telewerken waardoor ik veel data nodig heb. Doordat ik steeds nieuwe bundels bovenop die 15 gb basis krijg aangerekend dreigt het op een Blankenbergse rekening uit te draaien. Ook via andere wegen zoals Twitter krig ik geen respons. En ik kan ook niet het dichtstbijzijnde kantoor bereiken want de politie stuurt me terug omdat dit als een niet essentiële verplaatsing wordt beschouwd.
Wie oh wie kan me hieruit helpen zodat ik op een normale manier kan telewerken met het 150 GB abonnement dat ik oorspronkelijk heb aangevraagd??
Veel dank bij voorbaat,
Hendrik
Solution acceptée
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Cumulus probeer anders eens te versturen via Messenger van FB. Daar ga je ook niet direct antwoord hebben maar die bekijken wel hoe ze het kunnen oplossen , ze sturen het naar de juiste dienst. Als het is opgelost krijgt u van hun zelf een bericht terug. Je kan er ook direct je bestelling bij doen , een foto , van wat je besteld hebt. Op die manier zouden ze misschien de kosten kunnen recupereren van wat je uit je bundel gegaan bent. Op die manier zou je toch een soort compensatie hebben door de verkeerde activering van het abonnement.
8