Profil de eddydevriese

Pisteur confirmé

• 

12  messages

Vervolg SIM kaart nog niet ontvangen - 2de maand

Dit om te melden dat de SIM kaart nog altijd niet actief is! We gaan nu de 2de maand in! Terwijl er op de website staat: 1 werkdag!!!

Super User

• 

11.2K  messages

@eddydevriese  zou toch via Messenger of Twitter sturen om die vraag te stellen. Hier gaan we daar geen inzicht op hebben dus wij kunnen daar geen info over geven. Hier is geen klantendienst wij zijn ook gewoon klant. Moest je geen Messenger gebruiken of Twitter dan kan je ook bellen naar de 5000. 

Pisteur confirmé

• 

12  messages

al gebeld, al berichten via Messenger, al in Base shop geweest... tot nu toe nog niks....

4.4K  messages

@patrick2 

Jammer genoeg is het soms heel lang wachten voor je antwoord krijgt via Messenger. Ik heb zelf al eens meer dan 5  dagen moeten wachten voor antwoord ondanks ik reminders had gestuurd. Orange moet hier echt iets aan gaan doen en zich niet altijd verstoppen achter drukte.  Dan zwijg ik nog over 5000, want dat is soms helemaal onbegonnen werk.
De producten van Orange zijn heel goed, moest de klantendienst in dezelfde lijn liggen dan was dit een "top" provider.

Wou dit toch eens gezegd hebben...

Pisteur confirmé

• 

12  messages

Ah ja, nr 5000 kan ik niet bellen, want ik heb nog geen SIM kaart! Dus enkel naar betalende nummers...

Super User

• 

8.2K  messages

@eddydevriese  goedemiddag,

een raad neem alles mee ga naar de eerste beste Orange winkel.

Ken er nog een die daar geholpen is geworden, succes.

Pisteur confirmé

• 

12  messages

Volledig met u eens...

Loading...