Pisteur expérimenté
•
33 messages
Visual Voicemail
Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten
Pisteur expérimenté
•
33 messages
Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Luvlektrik goedemorgen.
Je kan hier eens gaan lezen.
Klik op de blauwe hier aub?
Succes.
1
Jeroewn
Chef pisteur
•
105 messages
il y a 5 ans
Welke telefoon heb je? Het zal daarvan afhangen.
7
0
s13br3n
Pisteur confirmé
•
7 messages
il y a 4 ans
Hallo,
Ik heb een probleem met het activeren van de visual voicemail, hieronder zal ik zeggen wat ik allemaal al geprobeerd heb.
14
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 2 ans
Om Visual Voicemail te gebruiken hoef je geen app te downloaden. Wanneer uw foon dit ondersteunt zal die optie standaard in de settings van de foon staan.
De Orange telefoon app is een heel handige tool voor het gebruik van de foon op zich, maar staat los van het al dan niet kunnen gebruiken van VVM.
Althans, dat was mijn ervaring met mijn vorige foon, een Samsung S8 (met Android 9).
Ik heb nu een A53 5G (Android 13) en dat is een ander verhaal. VVM is voorzien in de settings en het werkt ook, behalve als ik Orange Phone activeer als standaard app voor telefonie. Om een duistere reden wordt VVM dan gedeactiveerd. De helpdesk van Orange (technische dienst) heeft mij niet verder kunnen helpen.
Momenteel werkt VVM wel, maar Orange Phone is dus momenteel niet de standaard app. Het bizarre is verder dat de standaard foon app van Samsung nu toch ook bepaalde aspecten van de Orange Phone app heeft overgenomen. Ik werk dus momenteel met een mengeling van beiden en VVM actief. Met telkens ik de foon app open dat ik de melding bovenaan krijg of ik toch niet de Orange Phone app standaard wil maken ...
Ik weet dus niet waaraan het ligt en of anderen met dezelfde foon en dezelfde apps dat ook hebben of juist niet ...
3