Profil de Helen1

Guerisseur expérimenté

• 

528  messages

mercredi 3 mai 2023 16:49

Waarom werkt 4g en 5g buitenshuis slechter en slechter maar voordien met go extreem minder gb ging d

Beste,

Ik en anderen ervaren problemen met slechte 4g en 5g verbindingen buitenshuis.

Heeft dit te maken met go extreem meer data toevoeging?

Graag meer uitleg!

Guerisseur expérimenté

• 

528  messages

il y a 2 ans

Hoi, ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn waarvan de 4g, 5g vaker uitvallen?

Dank u voor jullie feedback!

Sage

• 

11K  messages

il y a 2 ans

@Helen1 

Dit staat helemaal los van je abonnement wat je hebt en hoeveel data je hebt. Als je een slechtere dekking ervaart heeft dit invloed op andere zaken denk aan de plaats waar je bent , onderhoud masten die er eventueel zijn misschien een storing die er is op dat moment. Allemaal dingen die er mee te maken kunnen hebben maar dat je abonnement is aangepast heeft er niks mee te maken. 

Het kan zelfs aan je toestel liggen dat je problemen ervaart door een update die is geweest. Ook niet alle updates zijn goed die je krijgt waardoor er problemen zijn. 

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

il y a 2 ans

Soms is interferentie van andere wifi

Sage

• 

11K  messages

@Rick2 

Wifi staat totaal los van 4G en 5G 

Chef pisteur

• 

118  messages

il y a 2 ans

@Helen1 

Toen ik nog Orange klant was merkte ik vooral bij 4G overdag heel traag , nu dit is normaal , overdag is het netwerk enorm bezet , in de avond & nacht is dat anders , dan is het netwerk niet zo druk , persoonlijk heb ik ( waar ik woon ) geen 4G+ & 5G dus moet het doen met 4G zelfs wat in mijn regio traag is , nu ik ben trouwens geen Orange klant meer , ben terug Mobile Vikings klant op men smartphone en moet zeggen bevalt me zeer goed.

Groeten

Sage

• 

7.5K  messages

Chef pisteur

• 

118  messages

Amai , weer commentaar op mij ... tssss

Loading...