Profil de PatrickBruylant

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

vendredi 22 mars 2024 16:52

wat een kl**** service

Reeds lang klant en nu niet echt zin meer.

App blokkeert constant dus een avond rustig tv kijken lukt niet.

Laatst voeding modem stuk, 3 dagen voor reparatie... vraag een nieuwe modem vermits de oude al van 2018 is en een langere kabel zodoende dat ik de modem wat verder kon zetten, kerel vertrekt, reparatie.... een oude voeding voor de modem met de sticker er nog op van de vorige gebruiker, geen nieuwe modem, geen langere kabel.... alleen gezaag over mijn Deco mesh.

Gisteren internet weg, na paar keer herstarten merkte ik dat het lampje DS en internet niet meer aangingen dus weer duidelijk modem of kabel probleem. Ik bel de 5000. Ah meneer er is inderdaad een probleem met de modem, ik stuur door naar back office en zij contacteren u voor een afspraak. Elk uur herstart ik de modem en plots geeft hij weer leven. Ik dacht geen probleem ze gaan bellen en een afspraak maken dan word hij alsnog eens vervangen.

Twee dagen later nog steeds niets (dus had ik de modem niet aan de praat gekregen twee dagen geen internet of tv). Ik stop bij orange in Brussel en vraag of ze eens kunnen nakijken hoever het staat. Ze vinden niets terug dus ze bellen back office op om de werkorder op te vragen. Krijg ik een kerel aan de lijn die het allemaal niet goed begrijpot want ik heb toch verbinding...... geduld...kalm blijven.... ik vraag dan ook waarom ik niet gecontacteerd werd en of ze deze manier van werken normaal vinden. Die kerel laat me in de store 15 min naar wachtmuziek luisteren en komt dan met de vermelding dat hij met een specialist gepraat heeft die zegt dat het probleem mijn mesh van Devolo is die de modem stoort???? Ik vraag wie heeft dat gezegd, een "specialist"??? Ja antwoord hij die weet beter als ik wat er gaande is. Ik vraag kan je specialist ff uitleggen hoe een eersterangs meshsysteem blijkbaar de voeding van jullie modem opblaast om daarna een verbinding via kabel plat te leggen (Geen DS en @) ...  

Swot, het personeel van de winkel heeft mij gekalmeerd en beloofd me terug te bellen met een oplossing. 

Ik wacht tot maandag....was van plan te switchen naar een zakenabbonnement maar als ik maandag geen telefoon krijg met een degelijke oplossing.... er zijn anderen waar dat blijkbaar wel lukt.

Dus met andere woorden...wat een *kl*** service voor een trouwe klant.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 1 an

@PatrickBruylant  een goedenavond.

Wij zijn al jaren klant nooit problemen.

Zou het ook niet aan de manier van je vragen en dreiging liggen?

Want met dreigen haal je nergens iets thuis.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Op dit forum zitten alleen maar klanten, @PatrickBruylant 

Niemand van Orange volgt hier hier het reilen en zeilen

>Ik wacht tot maandag....was van plan te switchen naar een zakenabbonnement maar als ik maandag >geen telefoon krijg met een degelijke oplossing.... er zijn anderen waar dat blijkbaar wel lukt.

Zoals gezegde ende geschreven - alleen klanten

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Je hebt gelijk. Met beleeft zijn bekijk je het meest.

Toch heb ik ook begrip voor patrick.

Als je probleem niet opgelost geraakt en je wordt aan het lijntje gehouden, dan kan je geduld al eens op geraken. 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Heb geen seconde gedreigd. 

Reeds 2 jaar werkt de tv app niet, blokkeert om het uur.

Dit jaar reeds 4 keer zonder internet gevallen (beide thuis werkend) waarvan 1 maal voeding modem stuk en het koste hen drie dagen deze te repareren... .

Reeds van 2018 dezelfde oude modem, nooit een voordeel gekregen alhoewel we volledige installatie, drie gsm en voor snelle verbinding betalen.

Ondertussen (na drie beloftes dat back office mij zou contacteren) na vier weken nog steeds geen bericht of telefoon gekregen van Orange...  .

Dus ik dreig niet, al dat ik vraag is een stabiele verbinding en wat klantvriendelijkheid.

Als dat bij organge niet kan, er zijn andere spelers die mij dat wl beloven voor hetzelfde bedrag....

 

 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

Zoals Orange 'beloofd' om terug te bellen ? Zoals ik al eerder zei, ze zijn allemaal gelijk veel beloven .... als je miserie hebt weten ze nooit van iets, en t'is altijd de schuld van iets of iemand anders, en hun 'specialisten' zijn zoveel specialist als ik. 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

il y a 1 an

Ik ben ook al 13 jaar klant bij Mobistar/Orange en nooit geen problemen gehad, tot ik in november 2023 mijn internet geüpgrade heb. Verschillende keren moeten bellen met de klantendienst omdat er problemen waren en telkens zeiden ze dat ze gingen terugbellen, maar dat doen ze dus niet.

Ze liegen zelf tegen mij, terwijl ik altijd kalm en beleefd gebleven ben. Dankzij de ombudsdienst zijn mijn problemen opgelost geworden.

Maar om eerlijk te zijn heb ook al verhalen gehoord van vrienden/familie die hetzelfde meegemaakt hebben bij onze 2 andere 'top' operatoren 🤔

Hopelijk komt alles goed voor jou 👍

Apprenti guérisseur

 • 

225  messages

il y a 1 an

Hallo, schakel eens je Devolo mesh volledig uit en herstart je modem en zie of het probleem zich nog voor doet,  het kan inderdaad zijn dat het ene het andere stoort, maar zo weet je zeker of het de modem is of wat anders en als het probleem zich dan niet voor doet installeert uw Mesh opnieuw; het vraagt een beetje tijd maar dan ben je zeker waar de fout zit even proberen kan geen kwaad en weten is !!! groeten en veel geluk

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

il y a 1 an

de service is idd niet meer wat het geweest is, ik heb vorige week ook naar her en der mogen lopen. allemaal een ander antwoord zowel in de shops als de klantendienst !

Apprenti guérisseur

 • 

225  messages

il y a 1 an

tot nu toe heb ik altijd zelf contact opgenomen, er zijn zoveel verschillende tefonisten de een belooft om er vanaf te zijn de ander uit onwetendheid zelf bellen en desnoods verbinding vragen met de technieker, kun j e rechtstreeks met hem spreken , maar bij die centralisten, als je neerlegt is het voor velen opgelost veel moed en volhouden, en een raad bij de anderen juist hetzelfde , de klachten gaan zelden door als je niet aandringt om rechtstreeks verbonden te worden met de technieker kun je lang wachten soms 🤢

Modérateur

 • 

93  messages

il y a 1 an

Hey idereen, hebben jullie al geproeerd om via social media contact op te nemen de klantendienst?

Apprenti guérisseur

 • 

225  messages

vind je dat niet overdreven dat je via de sociale media naar de klanten dienst moet gaan. en als je geen sociale  media heb; Facebook enz ik ben er geen liefhebber van. de klanten dienst moet op elke manier bereikbaar zijn  daarvoor is het een klanten dienst. dat je een centrale hebt met mensen die de eerste leed trachten op te lossen oke , maar daarna moet je als klant rechtstreeks met een klanten dienst kunnen spreken of zelfs met een technieker. Het kost voor de mensen veel geld om van die diensten gebruik te maken dus er mag wel wat tegen over staan.  Orange doe eens uw best , en blinkt ook uit in dienst verlening.  Het maakt wel degelijk verschil. 

Modérateur

 • 

93  messages

Aangezien dit een forum is en er geen toegang is tot jouw exacte dossier kunenn we je langshier ook niet verder helpen op dit moemnt. Daarom dat ik gevraagd heb of je al contact hebt opgenomen met de lantendienst via sociale media (messenger, instagram, twitter,...)

Apprenti guérisseur

 • 

225  messages

           YannickV  ik heb niet op jouw gereageerd       sorry als het zo overkwam,      maar jij kunt er niets aan doen. Vr Gr. 

Loading...