Profil de patrick2

Super User

• 

11.1K  messages

Wat mag mijn gsm kosten

Misschien is dit wel een mooi topic om eens te openen om de mening eens te horen van jullie van wat een gsm mag kosten. Er wordt al in verschillende topics gevraagd welk toestel men kan kopen maar de prijs is niet echt onbelangrijk natuurlijk, geef je er € 1000 aan of € 200 ? 

Dus daarom de vraag wat geef je zelf gemiddeld uit aan een gsm ? 

Je kan altijd hier je reactie erop achter laten en ben dan eens benieuwd naar jullie mening hierover. 

Super User

• 

8.1K  messages

@patrick2  mijn oudje was 16 jaar en nog niet kapot, Douglas wilde dat ik overging.

Mijn nieuwe smartphone is nu denk ik ongeveer 2 jaar.

En dat wordt als ik het voor het zeggen heb ook een oudje.

Vind het zot om € 1000 eraan uit te geven, moet je, je

uren eens tellen die je ervoor moet werken eer je die zuiver overhoud.

Gekkenwerk. Daar de ik liever andere dingen voor.

Super User

• 

7.2K  messages

Ik heb iets meer dan twee jaar geleden mijn S8 bijna € 400 betaald. En meer wil ik er niet aan uitgeven.

Op dat moment kwam de S10 al bijna op de markt, de S9 wal al oud nieuws dus die S8 was in prijs al wel wat gezakt tegenover het moment dat die uitkwam.

Super User

• 

11.1K  messages

Ik heb nu de Samsung A72 erbij gekocht als tweede toestel en deze is € 450. Moet je zeggen het is een geweldig toestel voor heel weinig geld. Daarnaast heb ik nog de iPhone zoals iedereen weet. 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Ich habe das galaxy a71. Prima Smartphone. 

Pisteur vétéran

• 

49  messages

Hier de Samsung Galaxy S9 die iets meer dan 2 jaar op de teller heeft. Het is bijna tijd voor een nieuwe dus ik denk dat het in mijn geval de Xiaomi Poco X3 Pro gaat worden die 249 euro kost. Nu moet ik enkel nog weten of deze voLTE en voWIFI compatibel is met het Orange netwerk.

Super User

• 

7.2K  messages

@Niki1991 

Niet persoonlijk oppakken hé, maar dat bedoel ik net: heel veel mensen, meestal iets jonger dan ik, vinden dat een foon na twee jaar aan vervanging toe is. De industrie gaat daar uiteraard gretig in mee.

Waarom? Als die niet stuk is ... Wat kan iemand met een S20 dat ik met mijn S8 niet kan?

Pisteur vétéran

• 

49  messages

@Cdt24801 

Tgoh ja, ik gebruik de smartphone zo vaak (eigenlijk iets te veel naar mijn goesting, maar dat terzijde) dat de batterij na 2 jaar echt wel al zijn beste tijd heeft gehad. Daarom dat ik ook geen 1000€ uitgeef aan een smartphone. Want hoe je het ook draait of keert, of je nu een smartphone van 200€ of 1000€ koopt, de batterij verslijt toch.

Super User

• 

7.2K  messages

@Niki1991 

Inderdaad, en daar heeft de industrie dus op een geniepige manier op ingespeeld door de batterij niet meer vervangbaar te maken.

Batterij kapot = nieuwe gsm. Terwijl met een nieuwe batterij die gsm beslist nog een hele tijd mee zou kunnen . Winst is het enige dat tegenwoordig nog telt;

Pisteur vétéran

• 

49  messages

Als ik zelf een prijs zou mogen bepalen mag een gsm tussen de 600 a 1000€ van mij kosten. Dit vind ik een realistische prijs voor een degelijke gsm. Een gsm mag ook 250€ kosten maar dan verwacht ik ook niet de beste specs en camera en geheugen was deze keer voor mij zeer belangrijk.

Mijn iPhone 3Gs uit 2009 kostte toen 600€, daarna in 2014 iPhone 6 Plus van rond de 900€ en vandaag 2021 iPhone 12 Pro Max van 1600€. In dit laatste ben ik wel all in gegaan met grootste formaat in Pro versie en maximale opslag. Volgende zal wss terug midden prijs worden en niet het maximale dat je kan krijgen. Rede, ik doe dan ook enkele jaren (6 tal) met mijn gsm. Nog nooit stukken door vb laten vallen want nog nooit laten vallen op de grond. Altijd hoesje er rond gehad en er deftig mee omgesprongen. 

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 @Cdt24801 @Lotus-3C en alle andere ik heb onlangs de iPhone 13 gekocht en ben er tevreden over . Hou hem dan ook een hele lange tijd .Of tenzij voor een betere met een zeer goede deal zoals ik nu heb gehad in de shop . 
De tijd staat niet stil 🤫 hè . Het is niet alleen de jongere generatie die mee gaat 😉

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

En tevreden van de 13? Ik ben van plan deze ook te kopen omdat de batterij van mijn 11 niet zo super is . Is de batterij van de 13 goed ? Kan deze bvb een dag mee ? 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Foxfan20 Zeer tevreden van de iPhone 13 een echte aanrader .zeker kan je er een dag mee rond komen . Ga maar eens langs ze zullen u zeker helpen .veel succes met je aankoop en je kan er nog voor uw 11 nog recupereren krijg je er nog iets voor terug trekken ze af van je nieuwe iPhone echt interessant. 
fijne avond 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Bedankt voor je antw. Ja was van plan eens langs te gaan en om de mijne in te ruilen. Ook nog een fijne avond gewenst 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Foxfan20 Met alle plezier gedaan ,hoop dat je er eentje vind en er zijn veel kleurtjes waar je uit kunt kiezen . 
vergeet mij niet te pluimen 😉 wens je veel succes 🤞 

doei groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ben een tijd geleden overgestapt van iphone naar Samsung en ik moet zeggen dat ik het me nog geen moment beklaagd heb.

Daar ik vroeger rond de 1000 euro zat voor een nieuw toestel, kom ik nu uit rond 600 euro voor exact dezelfde mogelijkheden.

Heb m'n toestel nu 2 jaar en denk er nog niet aan op deze te vervangen omdat alles perfect werkt.

Ik wil hier geen discussie aangaan iphone VS Android, ik zeg alleen dat het voor mezelf een verbetering was tegen een betere prijs.

Ive

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ik koop deze altijd via orange via abonnement. Geef men oude binnen , dan kost het me bijna niets voor een nieuwer toestel. Maar persoonlijk zomaar €1000 leggen zou ik niet doen 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Foxfan20 Dat geef ik er ook niet aan ook  bij Orange gekocht ,en zeer tevreden en weinig betaald en zeer vriendelijk personeel ,en duidelijk en met veel uitleg . Bij twijfel mag ik altijd langs gaan niets is hen teveel .🙏🙏

groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Idd . Je kan altijd langsgaan voor de nodige uitleg . En bij ons in Oudenaarde zijn ze ook altijd super vriendelijk .

Loading...