Profil de patrick2

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

mercredi 24 juillet 2019 10:23

weer gave Orange app en klantenzone

Heb al vaker gemerkt dat er ergens een probleem is met het platform met de My Orange app en de klantenzone. Dat wil zeggen dat het soms niet mogelijk is of moeilijk mogelijk is of het verbruik te zien en of andere dingen te doen, melding dat de service even niet beschikbaar is. Weet niet of het komt door updates die aan de orange kant gebeuren en verbeteringen die er gebeuren maar weet dat het niet heel fijn is. Dit is zeker niet aan mijn gsm of pc want merk dit regelmatig en even erna werkt het weer. De vraag is eigenlijk simpel kan er op voorhand eventueel een melding gedaan worden dat er verbeterings werken gaan gebeuren aan de app als de klantenzone? 

En wanneer is het mogelijk om via de My Orange app om daar ook eventuele taief plannen aan te passen ? 

Guerisseur expérimenté

 • 

708  messages

il y a 6 ans

Aan onze kant, zien we dat klantenzone (via pc), het algemene verbruik met de abo + gsmnummers, sinds 3 weken is verdwenen. Dit na de loskoppeling van Abo Koala naar Tempo ...

Verschillende malen heb ik dit aan de klantendienst gemeld en is het probleem nog ALTIJD hetzelfde. 

Via de klantenzone via gsm en MyOrange, is er geen probleem. We hebben hier besloten om er geen tijd meer in te steken in de klantendienst van Orange. Eén +punt, het internet werkt perfect en dat is wat voor ons telt.

Elke voordeel heeft z'n nadeel en elk nadeel z'n voordeel.

Loading...