Chef pisteur
•
83 messages
Wel wel wel Orange : Trage internet en blokjes op mijn scherm
Geklooi bij Orange.
Ik bel omdat internet uitvalt en blokjes op het scherm verschijnen.
Ze sturen een technieker die alle kabels komt nakijken en fotootje pakken en verschillende zaken vernieuwd zoals een versterker enz.
Probleem blijft echter, alhoewel ik hem zeg dat we met 3 huishoudens hetzelfde probleem hebben.
Hij schrijft in zijn verslag dat bij nog problemen Telenet moet komen uitmeten.
Een week later valt ook mijn boost 400 weg, bel weer naar Orange.
Ze sturen een technieker die net hetzelfde doet, alles nakijken uitmeten en foto’s pakken alles is normaal zegt hij , hij maakt mij wat blaasjes wijs.
Een week later is er nog geen verandering, internet wegvallen ,blokjes en geen boost 400.
Ik bel weer naar Orange en eindelijk iemand aan de lijn die inlichtingen inwint van de technische dienst. Ze zeggen dat er zware storingen zijn op de lijn en dat ze verbaasd zijn dat ik nog 200 haal i.p.v. 400. Ze sturen een technieker niveau 2 die voor de derde maal alles nakijkt en uitmeet fotootjes pakt en tot de conclusie komt dat het blauwe bakje van Telenet aan de straatkant defect is.
En nu maar wachten op Telenet, tot die goesting hebben
Vind het verschrikkelijk dat ze een klant voor onwetende houden in kennis ter zake.
Mijn zoon is bachelor iT elektronica en wist al lang waar het probleem lag. Maar ja wij klanten kunnen dat niet weten he.
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@adizal awel hier ga ik niet op antwoorden.
Want het juiste weten wij ook niet ervan wat er voorheen gebeurd is
wij zijn ook klantennet als jullie.
Je kan het nr 5000 bellen of via FB Messenger een boodschap doorgeven.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Veel succes ermee.
1
DanyDeRidder
Pisteur expérimenté
•
15 messages
il y a 5 ans
Is niet enkel bij U gebeurt hier bij mij ook, service trekt op niets, ze sturen technieker op technieker(4x) maar probleem geraakt niet opgelost.
6
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @adizal,
Totem wordt droevig om je post te lezen.
Er bestaan basistesten en procedures die uitgevoerd moeten worden voordat de technische dienst een Telenet-technieker laat komen.
Gevallen als je probleem komen niet vaak voor, daardoor hebben ze het meerdere keren uitgezocht. De techniekers zijn goed getraind en doen hun best om de klanten te helpen.
Je mag, als je het wilt, je klacht sturen naar de webcare-tribe, en die gaan een mail sturen naar de gepaste dienst om een analyse van je dossier opnieuw uit te voeren en beslissen of er een fout was in de analyse van de technieker.
Hier op Tribe gaan je medetribers jammer genoeg niet veel kunnen doen aangezien ze klanten zijn.
Totem's groetjes,
Totem
4
Bethesda
Pisteur expérimenté
•
32 messages
il y a 5 ans
Had dat vooral voor bij France 5 die blokjes, echt wel lastig
0
0