4.4K  messages

samedi 12 septembre 2020 10:47

Wijzigen van tarief ging vlug

Ik heb vanmorgen mijn tarief gewijzigd naar GO Unlimited omdat ik met mijn vorig tarief toch niet echt meer toekwam. Ik heb dit via de Orange app gedaan en denk nog geen 2 minuten later was het al in orde. Waarom dat ik dit hier vertel? ... ik zie soms veel negatieve zaken passeren over Orange en wat Orange wel goed doet komt hier natuurlijk nooit aan bod. Daarom dat ik dit toch eens in het daglicht wil zetten. Ik ben 1 jaar en 3 maanden klant bij Orange en ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad. Facturen altijd in orde. Internet/tv en gsm ook in orde. De klantendienst soms wat minder, daar moet misschien nog wat aan gewerkt worden, maar mijn conclusie is dat Orange eigenlijk best wel oké is, meer dan oké zelf.  Wens jullie nog een fijne weekend.

Joery

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Anonymous  goedemiddag,

mercikes voor je positieve berichtje.

Maar ook vermeld worden hé. 

Ik vermoed als je alles van de eerste keer zeer goed doet,

dat er géén problemen zijn. 

Hier tot nu toe ook nog nooit een probleem.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Anonymous  fijn dat je ook eens de goede kant wil belichten en dat het inderdaad niet zo slecht is als wat we hier soms lezen. Het is zeker niet altijd kommer en kwel en slecht. Mijn tarief wijziging was ook binnen een paar minuten in orde en toen ik een simkaart online niet geactiveerd kreeg was dit na een telefoontje ook binnen de vijf minuten in orde. 

Denk dat vele ook wel eens wat positiefs kunnen schrijven dat kan helemaal geen kwaad. 

Pisteur expérimenté

• 

32  messages

il y a 5 ans

op een ander is het niet veel beter, vaak nog slechter

Loading...