Piotr's profile

3 Messages

Contract na 1 maand opzeggen

Hallo

Sinds 31 januari zijn we klant bij Orange voor internet en één mobiel nummer. De eerste 2 weken hebben we telkens één keer wat storing gehad, maar dit was snel voorbij. De laatste dagen is het dagelijks prijs. Tijdens de avonduren valt internet regelmatig weg, soms langer dan een kwartier. Modem resetten heeft niet altijd het gewenste resultaat. Problemen zijn op alle toestellen, dus ook op de bekabelde TV. Ik heb reeds contact genomen met de klantendienst, zij gaan me terug contacteren hierover. 

Ik ben 14 jaar klant geweest bij Telenet zonder noemenswaardige problemen. Omdat we enkel nog streamen (Netflix, Disney+,...) kwam Orange goedkoper uit en zijn we omgeschakeld. Op dit moment dus spijt van... Hopelijk kan de technische afdeling het probleem toch oplossen voor ons. 

Wat als ik mijn abonnement na 1 maand al opzeg? Ik heb een Love-pack met 6 maanden een goedkoper tarief. Iemand ervaring hiermee? 

Bedankt! 

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@Piotr goedemorgen,

jammer dit te lezen, de inlichtingen over je opzeg

kan je lezen in je klantenzone.

Als je een toestel hebt gekocht met een abbo

moet je voorzichtig zijn.

Of telefoneer naar het nummer 5000.

Succes.

(Modifié)

Super User

• 

11.3K Messages

@Piotr 

Het is jammer dat je die problemen ervaart nu al tijdens je eerste maand. Aangezien Orange dezelfde kabel gebruikt dan Telenet dan zou er niks aan de hand mogen zijn. Maar goed dingen kunnen gebeuren en daar dient Orange een oplossing voor te vinden. 

Wacht eerst af of er een technieker komt of er een andere modem komt of iets want kan zijn dat ze je probleem snel kunnen oplossen. 

Stel je wil er niet op wachten of je wil als nog een overschakeling doen kan je jou contract opzeggen. Op deze pagina kan je er alles over nalezen. 

3 Messages

Ik heb een abonnement zonder toestel, daarover staat er helaas niets. Ik zou dus veronderstellen dat er geen “boete” is, maar dat is mij niet heel duidelijk. 

Alleszins, ik hoop inderdaad dat Orange het probleem snel kan oplossen. Die kans ga ik hen ook zeker geven. 

Modérateur

• 

275 Messages

Hey @Piotr

Ik zou zeker contact opnemen met onze klantendienst om dit te laten onderzoeken. Het kan inderdaad gaan om een probleem dat opgelost kan worden door onze technische dienst, of waarvoor een technieker langsgestuurd moet worden.

Wat betreft de stopzetting, voor internet en tv zijn er geen kosten bij een vroegtijdige stopzetting. Let er wel op dat, indien je Wifi Comfort aan je contract hebt toegevoegd, worden er kosten voor ecoparticipatie aangerekend.

Houd ons op de hoogte.

3 Messages

Het internetprobleem is gelukkig opgelost door de technieker. Vandaag eerste factuur in de bus en opnieuw problemen… De levenslange korting van 7 euro is plots maar 3 euro. Na wel anderhalf uur bellen met de klantendienst (3 verschillende medewerkers), heeft de laatste eindelijk opgemerkt dat er inderdaad iets niet klopt. Dossier aangemaakt en nu maar hopen dat ook dit op korte termijn opgelost geraakt. 

(Modifié)

Modérateur

• 

275 Messages

Oei, is de verkeerde korting geactiveerd? Staat er een korting van 7 euro op jouw contract?

By the way, blij om te horen dat je internetprobleem is opgelost. 🙂

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User