3 Messages
Hallo
Sinds 31 januari zijn we klant bij Orange voor internet en één mobiel nummer. De eerste 2 weken hebben we telkens één keer wat storing gehad, maar dit was snel voorbij. De laatste dagen is het dagelijks prijs. Tijdens de avonduren valt internet regelmatig weg, soms langer dan een kwartier. Modem resetten heeft niet altijd het gewenste resultaat. Problemen zijn op alle toestellen, dus ook op de bekabelde TV. Ik heb reeds contact genomen met de klantendienst, zij gaan me terug contacteren hierover.
Ik ben 14 jaar klant geweest bij Telenet zonder noemenswaardige problemen. Omdat we enkel nog streamen (Netflix, Disney+,...) kwam Orange goedkoper uit en zijn we omgeschakeld. Op dit moment dus spijt van... Hopelijk kan de technische afdeling het probleem toch oplossen voor ons.
Wat als ik mijn abonnement na 1 maand al opzeg? Ik heb een Love-pack met 6 maanden een goedkoper tarief. Iemand ervaring hiermee?
Bedankt!
Question
•
mis à jour
105
2
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@Piotr goedemorgen,
jammer dit te lezen, de inlichtingen over je opzeg
kan je lezen in je klantenzone.
Als je een toestel hebt gekocht met een abbo
moet je voorzichtig zijn.
Of telefoneer naar het nummer 5000.
Succes.
(Modifié)
0
0
patrick2
+55 plus
Super User
•
@Piotr
Het is jammer dat je die problemen ervaart nu al tijdens je eerste maand. Aangezien Orange dezelfde kabel gebruikt dan Telenet dan zou er niks aan de hand mogen zijn. Maar goed dingen kunnen gebeuren en daar dient Orange een oplossing voor te vinden.
Wacht eerst af of er een technieker komt of er een andere modem komt of iets want kan zijn dat ze je probleem snel kunnen oplossen.
Stel je wil er niet op wachten of je wil als nog een overschakeling doen kan je jou contract opzeggen. Op deze pagina kan je er alles over nalezen.
4
0