Discussies

Meer weergeven
  • Mijn login e-mailadres is niet meer in gebruik. Vind niet hoe ik mijn huidig mailadres kan gebruiken voor op de klantenzone?

Mijn login e-mailadres is niet meer in gebruik. Vind niet hoe ik mijn huidig mailadres kan gebruiken voor op de klantenzone?

Vraag

• 

Tips & Tricks

18

1

0

• Levenslange korting voor nieuwe klanten? Wat met bestaande klanten

Beste, Hoe is het mogelijk dat nieuwe klanten LEVENSLANG zoveel korting krijgen en minder betalen? Zo is de Livebox Up + 2x Mobile medium slecht 62 euro. Onbeperkt in tijd. Als klant van +10 jaar betaal je stukken meer. Ik kan begrijpen dat nieuwe klanten 3 of 6 maanden korting krijgen, maar permane

Vraag

• 

Tips & Tricks

57

2

0

• Aansluiting op Fiber

In mijn straat ligt een fiber kabel, dus iedereen die dat wil kan zich aansluiten of een abonnement nemen op een fiber verbinding. Nu is het zo dat ik op de 5de verdieping woon en de fiber kabel in het gebouw binnenkomt op -1, dus in de kelderverdieping. Vanaf dat punt in de kelder is er destijds ee

Vraag

• 

Suggestie

54

2

0

• Internet valt tegenwoordig regelmatig weg

Ik ben reeds meer dan anderhalf jaar overgeschakeld van Telenet naar Orange, tot enkele maanden geleden erg tevreden maar sinds begin de zomer valt mijn internet om de haverklap weg. Er was reeds 2 maal een tussenkomst van een technieker omdat ik dacht dat het aan de modem lag, maar geen van beiden

Vraag

• 

LOVE

68

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Spam?

Is dit een Orange nummer: 0495 95 95. 00?

Vraag

• 

Suggestie

43

2

0

• Overzetten abonement

Ik kreeg vandaag een telefoontje van Mario van de klantendienst. Hij belde me terug na mijn chat met de AI. De vraag was duidelijk voor hem; ik stop mijn bedrijfje en wil graag e.a. overzetten naar Privé. Bij de zoektocht naar een passend abonnement kwam ik bij Orange terecht en vooral bij de aantre

Vraag

• 

Easy Switch

68

1

0

• 1745

Heb binnen geen netwerk, bij de buren ligt telenet er ook uit. Adres: xxxxxx Bericht bewerkt : adres zichtbaar.

Vraag

• 

Tips & Tricks

30

1

0

• Officiële oplossing

Disney + activeringslink werkt niet

Gisteren heb ik de extra optie Disney + genomen, samen met internet en een groter mobiel abo. Ik kreeg een mail van Orange om mijn Disney te activeren maar de link werkt niet. Ik heb al een Disney + account maar geen betalingsmiddel ingesteld (dus eigenlijk niet actief). Ik heb al proberen aanmelden

Vraag

• 

LOVE

33

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Zelfde voorwaarden abonnement bij uitbreiding?

Hoi ik tekende in april in op LOVE PACK met internet en drie mobile medium abonnementen waardoor ik dankzij de combinatie van multiproductvoordeel plus levenslange korting voor elk van de mobile mediums slechts 7€ betaal. Ik stelde toen de vraag of ik onder deze voorwaarden nog extra abonnementen vo

Vraag

• 

LOVE

53

1

0

• Uitvallend internet in Berendrecht omgeving Viswater

De laatste 2 maand gebeurt het regelmatig dat het internet weg valt zowel overdag als in de avond. Mijn vrouw werkt regelmatig van thuis uit en dit is soms zo goed als niet werkbaar omdat snelheid zo laag is dat zelfs Word bestanden moeilijk door te sturen zijn. Avonds valt regelmatig Netflix uit om

Vraag

• 

Suggestie

73

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K