Éclaireur novice
•
1 message(s)
Betreft: Klacht over overstapservice (Easy Switch) en dubbele facturatie
Geachte klantenservice,
Ik schrijf u omdat ik momenteel problemen ervaar met mijn overstap naar Orange. Bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement werd mij verzekerd dat Orange mijn oude abonnement bij Scarlet automatisch zou stopzetten via de "Easy Switch"-procedure.
Helaas is dit niet gebeurd. Hierdoor betaal ik nu voor twee abonnementen tegelijkertijd. Bovendien heb ik van Scarlet een boete gekregen voor laattijdige betaling, wat direct het gevolg is van het feit dat de opzegging niet correct is afgehandeld door Orange.
Ik verzoek u vriendelijk om dit onmiddellijk recht te zetten, contact op te nemen met Scarlet om de overstap alsnog te voltooien, en een oplossing te bieden voor de extra kosten en boetes die ik door deze fout heb opgelopen.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet
Question
•
mis à jour
73
2
0
patrick2
+55 plus
Super User
•
@Bassel5471
Dit forum is voor en van klanten en geen klantendienst.
Beste is contact op te nemen met de 5000 of eventueel via messenger op facebook.
Ook zal niemand van de klantendienst dit bericht lezen en wij kunnen hier geen antwoord op geven wat er mis gelopen is.
0
0
streulma
Éclaireur novice
•
Soms loopt de Easy Switch naar een andere provider wel eens fout.
Ik kan u aanraden uit andere ervaringen zelf eens naar Scarlet te bellen en het abonnement handmatig stop te zetten. Eventueel de te veel betaalde factuur te laten crediteren.
Ook als er Easy Switch gebeurd van en naar Orange dient een achterliggende dienst bij Orange dit handmatig te doen, ik spreek uit ervaring.
0
0