E-sim mobiel internet valt uit

Beste,

sinds enkele dagen heb ik een e-sim geactiveerd.

sinds dan valt om de haverklap mijn verbinding weg. In het begin startte ik m’n gsm opnieuw op, maar dat was te omslachtig. Nu heb ik bij instellingen een snellere manier gevonden door bij primaire lijn bij instellingen, dit even uit en terug aan te zetten, maar dit lijkt me natuurlijk geen definitieve oplossing.

hebben jullie hier ook al problemen mee gehad? 

Super User

• 

11.3K Messages

@daanvermeerbergen 

Persoonlijk heb ik de E-sim gehad en al sinds de begin dit uit kwam en nooit dit probleem ervaren zoals je nu beschrijft. 

Heb je dit tijdens het bellen ? heb je dit op bepaalde plaatsen ? heb je dit in roaming ? allemaal vragen maar geen concrete voorbeelden die je aanhaalt. 

Als ik zeg mijn telefoon gesprek viel uit en dat is ja dat kan meerdere oorzaken hebben. Dus als je ook voorbeelden kan geven dan zou je die voorbeelden best eens aan de klantendienst voorleggen. Intern een dossier laten maken zodat ze dit kunnen onderzoeken war er precies gebeurd op je simkaart , E-sim. 

Moest je dit te omslachtig vinden en je geen intern onderzoek wil en je denkt och laat maar , oplossing de Orange shop en vraag een gewone simkaart aan. Maar ik kan je zeggen ik heb dit nooit aan de hand gehad zolang ik de E-sim al gebruik. 

Hey,

het is de hele dag door. Meerdere keren per dag. (Makkelijk 10keer) het valt niet per se uit bij het bellen, maar ik pak m’n gsm wil iets opzoeken en zie dan dat ik geen streepjes heb -> geen 5G of bel mogelijkheden.

enkel in België dus geen roaming. Op dit moment heb ik geprobeerd de netwerk selectie handmatig te zetten en niet meer automatisch en - hout vasthouden - deze ochtend nog geen problemen gehad.

Super User

• 

11.3K Messages

@daanvermeerbergen 

Zoals ik al eerder zei je kan de klantendienst dit intern laten bekijken en anders is het naar de shop een simkaart terug halen. 

Wij gaan niet zien wat er fout kan lopen en als ik zo kijk in de geschiedenis zie ik niet echt topics die ok dit probleem aanhalen. Kan zelfs nog toestel gebonden zijn maar goed daar kan ik ook geen uitsluitsel op geven.

Beste is of wel een gewone simkaart terug te halen of intern dit neer te leggen. 

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•