Apprenti pisteur
•
2 messages
Historiek mobiele data
Ik zou de historiek van het mobiele data verbruik van mijn verschillende GSM abonnementen willen kennen. Dit zou me helpen om een juiste keuze te maken voor het meest aangepaste GSM abonnement.
Dit lijkt me voor Orange to erg simpel om te zien?
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 2 ans
@Familieverhoest
Hallo,
Normaal kun je uw verbruik per gsm nummer bij Orange perfect opvolgen via de MyOrange app.
Ook kun je uw verbruik perfect zien bij elke factuur die je krijgt van je abonnementen.
Groeten
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 2 ans
@Familieverhoest
Zoals hier al vermeld door @bigMODDER je verbruik kan je via de My Orange app zien. Via de facturen in detail kan je ook je vebruik zien en weet je wat je maandelijks verbruikt.
0
Familieverhoest
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 2 ans
Inderdaad, ik kan in de app het verbruik van de huidige maand opvolgen en in mijn facturen het overzicht per maand zien. Wat ik zou willen is in een grafiek per nummer de historiek te zien. Ik zie het niet zitten om elke factuur te doorlopen en zelf nog eens alles te noteren. Dit kan echt niet moeilijk zijn voor Orange om dit weer te geven.
2
JVV94
Pisteur vétéran
•
53 messages
il y a 2 ans
Op je maandelijke facturen kun je je verbruikte data raadplegen. Ik zou denken dat je voldoende info kunt halen uit de laatste 3 facturen, om een geschikt abonnement te kiezen?
Vanaf Januari:
Hopelijk heb je hier voldoende info mee.
0
0
Jessiedevos
Pisteur confirmé
•
15 messages
il y a 2 ans
je kan alles volgen in de orange app, ik ben zonet bij tariefplan gaan kijken en daar stond dat het ik beter een lager tarief van abonnoment zou nemen.
Of je kan via je gedetailleerde facturen alles naast elkaar leggen, en zo je verbruik bekijken. Alles te vinden in de app
0
0