Pisteur confirmé
•
6 Berichten
Hotspot valt steeds uit
Ik heb enkel een onbeperkt mobiel abbo op mijn gsm maar als ik de hotspot gebruik om zo via mijn laptop op internet te surfen valt de hotspot op regelmatig tijdstip uit. Ik heb al in de instellingen gezocht maar vindt nergens de mogelijkheid om dit te veranderen zoals bijvoorbeeld bij Proximus. Kan mij iemand verder helpen zodat ik niet telkens de hotspot terug moet aanzetten?

Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 Berichten
Hey @JohanM1 ,
Ik gebruik regelmatig mijn hotspot om mijn laptop te verbinden wanneer ik onderweg ben. Ik heb gemerkt dat bij het éne gsmtoestel dit beter werkt dan bij het andere.
Zo is het bij m'n huidige GSM dat mijn hotspot zichzelf uit zet wanneer er een bepaalde tijd geen toestellen zijn verbonden, dit om batterij te besparen van de GSM. Dit had ik niet, of toch minder met m'n vorige GSM.
Welk merk en model van GSM heb je, misschien kan een gerichte Google opzoeking je verder helpen.
Zo kun je bvb voor Samsung-toestellen deze "zoekprompt" gebruiken: "samsung keep hotspot on" en je ziet direct hoe je bij Samsung-toestellen de hotspot aan kunt laten.
3
JohanM1
Pisteur confirmé
•
6 Berichten
misschien heeft het te maken dat Proximus een Belgische simkaart is en de E-sim van Orange Spanje? Ik ben ondertussen naar een Orange winkel geweest hier deze heeft contact opgenomen met Orange en zij wist mij te vertellen dat het zou worden nagekeken maar de oplossing (als deze er is) zal heel waarschijnlijk op zich laten wachten tot volgende week, Pasen. Wordt vervolgt...
1
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 Berichten
* verkeerd geplaatst *
0
0
JohanM1
Pisteur confirmé
•
6 Berichten
Ik heb maandag telefonisch contact gehad met Orange.es hier mijn uitleg gedaan en ze hebben mij beloofd dat de service afdeling contact met mij ging opnemen maar tot op heden nog niets gehoord.
0
0
YannickV
Modérateur
•
111 Berichten
Hey JohanM1,
Het klopt inderdaad wat @Pletse zegt, deze Sim is niet van Orange België.
Je zal hiervoor contact moeten opnemen met Orange Spanje indien het nog niet is opgelost.
1
0
mzhracr
Pisteur confirmé
•
31 Berichten
Succès?
0
0