Éclaireur novice
•
2 Messages
Deze week zijn we overgestapt van Proximus naar Orange, mijn vrouw haar gsm werd overgenomen maar krijgt in de my orange app reeds melding van +20€ verbruik buiten bundel na 2 dagen omgeschakeld te zijn.
We zijn niet naar buitenland geweest, ze heeft ook geen aankopen gedaan of mms verstuurd. De data limiet is nog lang niet bereikt, en bellen/sms is onbeperkt.
In de my orange app kun je niet zien waar die 20€ van komt, en in de klantenzone blijf ik foutmelding krijgen dat het verbruik niet ingeladen kan worden.
Telefonisch contact met Orange heeft niet geholpen, daar zeggen ze om te wachten op factuur. Dat is echter nog 30 dagen, en ik had toch graag inzicht gehad op de reden van de extra kost zodat er mogelijks nog iets aan gedaan kan worden en ik eind van de maand in de bus een gepeperde factuur ontvang.
Question
•
mis à jour
96
2
0
Kisho87
Éclaireur novice
•
update, nog eens gekeken in de my orange app.
De 20€ is wel weer gezakt naar een 1,79€, maar kan nog niets inkijken waar dit vandaan komt.
2
0
streulma
Éclaireur novice
•
Dit is een systeemfout, toen ik dit voor had lag dit aan mobiele data die plots beginnen aanrekenen was buiten de bundel.
Ook al was er nog genoeg data over.
Het systeem doet dit soms en op het forum zijn hier al enkele klachten van te lezen.
1
0