TTS's profile

11 Messages

Problemen na installatie 5G modem.

Omdat mijn vorige modem 10j oud was heeft Orange op eigen initiatief deze vandaag vervangen door een nieuwe 5G modem.

Omdat mijn automatische rolluiken op 2.4G werken heb ik de modem laten splitsen.

Nu krijg ik na uren proberen nog steeds mijn wifi schakelaars van de rolluiken niet aan de praat.

Wifi schakelaar: Kingart V4

App: Ewelink

Ik heb het 2.4G netwerk geselecteerd, toch vinden de app en schakelaars in paring mode het netwerk niet.User uploaded image 

Super User

• 

8K Messages

Als het op de oude modem ging moet het op de nieuwe gaan.  De oude kon ook het 2.4 GHz en het 5 GHz netwerk splitsen

Hoe gebeurt de pairing ?

Misschien moet je je telefoon ook op het 2.4 GHz netwerk zetten ?

Did You Enter the Correct Wi-Fi Password?

It’s easy to make a typo on a small touchscreen. Double-check the password and make sure you’re using the correct Wi-Fi network (not a guest or secondary one).

If you enter the wrong password, the app might appear to complete the pairing, but the device will remain OFFLINE.

11 Messages

Smartphone staat op 2.4

Het paswoord is juist

Ik heb ook de rolluiken een hotspot laten maken dus het probleem ligt 100pct bij de modem.

Mijn vorige was 10 jaar oud, 5G bestond nog niet, dus was hij ook niet gesplitst zoals je schrijft

Super User

• 

8K Messages

@TTS​ Je zit toch niet op het guest netwerk ?

Verder eens de security mode verzetten op de modem voor het 2.4 GHz netwerk

• Open (risky)
  • WPA2 personal
  • WPA3 personal
  • WPA2 or WPA3 personal

Het moet werken als het op de oudere modem ging.  De nieuwere voegen enkel mogelijkheden toe

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•