Pisteur expérimenté
•
17 Berichten
Twee keer 5 euro kwijt in no-time
Hallo iedereen,
Ik heb deze week 2x proberen herladen voor 5 euro via de app. De eerste keer was die 5 euro zogezegd al op (voor data) nadat ik nog geen halfuur mijn data had aanstaan. De tweede keer was hij al op na letterlijk 6 minuten - in die 6 minuten had ik geen enkel bericht ontvangen of verzonden, ik had mijn data enkel even opgezet om onderweg te checken of ik al reactie had van iemand op een daarvoor via wifi verzonden bericht toen ik nog thuis was. Is dit normaal?
Groetjes,
Kbkb

Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Of ga eens rechtstreeks naar de winkel 🏬 kunnen ze u veel beter helpen en meer uitleg geven en uw gsm 📱 eens nakijken wat er fout loopt , aan de telefoon zien ze ook niet alles . In mijn streek zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden van Orange als klant hebben mij al heel goed geholpen . En gelijk welke provider je bent ze zullen zeker helpen . Hopelijk ben je heel vlug geholpen en veel succes met je studies verder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
YannickV
Modérateur
•
111 Berichten
Hey @Kbkb, dat je op 6 minuten tijd 5 euro aan data erdoor jaagt, lijkt me sterk. Ben je zeker dat je in de achtergrond niet ergens een instelling hebt openstaan dat je in staat stelt om apps up te daten in de achtergrond via mobiele gegevens?
Je kan altijd de vraag stellen via sociale media of de 5000 aan de klantendienst, zij kunnen nakijken waar het eventueel is misgelopen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Ga zoals ik al gezegd heb met je gsm 📱 naar de winkel 🏬 dan is het direct opgelost. Zij helpen u graag . Hier zien wij niet wat er allemaal op je GSM 📱 staat . Maar normaal is het niet . Ga naar de winkel . Anders blijf je in de problemen en kost het U hopen euro’s. Je doet uiteraard wat je wilt . Probeer elk voorstel eens . Vriendelijke groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0