Mobile
Internet & TV
Trucs & astuces
Fun
News
Se connecter
Bestelling
Svendepauw
Éclaireur novice
 •Â
2 Messages
vendredi 27 février 2026
Hallo, ik heb van die massage bollen besteld zo die gratis maar heb nog altijd niks gehad
Aimer
Répondre
Suivre
Tinneke2
+50 plus
Chef guérisseur
4.1K Messages
il y a 5 mois
@Svendepauw je moet even geduld hebben ., het duurde even voor ze toe komen . Er zijn altijd veel bestellingen 🚚 tegenwoordig. En anders waar je het besteld hebt een navraag doen . Groetjes tinneke2
YousraB
+35 plus
Modérateur
275 Messages
Hey @Svendepauw,
De levering van de Orange Thank You-cadeaus kan tot een maand duren.
Indien je de bestelling meer dan een maand geleden hebt geplaatst, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner.
Jessica1403
+22 plus
Pisteur confirmé
24 Messages
il y a 4 mois
Contact opnemen met het bedrijf waar je besteld hebt. Ik heb hetzelfde tegen gekomen met snoepjes en enkele dagen later kreeg ik ze toegestuurd
patrick2
+55 plus
Super User
11.3K Messages
11.3K
Gregory
+56 plus
8K Messages
8K
Cdt24801
+54 plus
7.2K Messages
7.2K
bulrog
5.1K Messages
5.1K
Tinneke2
+50 plus
Chef guérisseur
 •Â
@Svendepauw je moet even geduld hebben ., het duurde even voor ze toe komen . Er zijn altijd veel bestellingen 🚚 tegenwoordig. En anders waar je het besteld hebt een navraag doen . Groetjes tinneke2
0
0
YousraB
+35 plus
Modérateur
 •Â
Hey @Svendepauw,
De levering van de Orange Thank You-cadeaus kan tot een maand duren.
Indien je de bestelling meer dan een maand geleden hebt geplaatst, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner.
0
0
Jessica1403
+22 plus
Pisteur confirmé
 •Â
Contact opnemen met het bedrijf waar je besteld hebt. Ik heb hetzelfde tegen gekomen met snoepjes en enkele dagen later kreeg ik ze toegestuurd
0
0