Huustapiekoo's profile

Éclaireur novice

• 

2 Messages

Extra voordelen

Ik heb 2 vragen over de voordelen:

- Op mijn factuur staat dat De Morgen digitaal inbegrepen is. Ik vind die knop in de app maar de pagina laadt niet. Dus geen digitale krant. Hoe kan dit opgelost worden? 

- We hebben een tijdje geleden 2 voordelen proberen verzilveren (oa nav een verjaardag) maar hebben daar nooit iets van gezien. Hoe komt dat? 

Alvast bedankt voor de feedback! 

Super User

• 

11.3K Messages

@Huustapiekoo 

Betreft je eerste vraag zou ik eens zien of je De Morgen eens de app download en dan naar inloggen gaat. Misschien ken ja daar een account aanmaken en dat je daar dan ziet account via Orange of iets in die zin. Hoe het helemaal precies werkt weet ik niet want ik gebruik dat niet. Maar zou het eens op die manier bekijken hoe dit gaat. 

Betreft je tweede vraag , contact zoeken met de klantendienst. Nu je zegt een tijdje geleden maar wat is een tijdje ? Als je dit gisteren gedaan hebt kan er vertraging zijn en dat dit vandaag in orde is. Als het vorige week was ja dan niet meer daarop hopen en de klantendienst bellen. 

Aan cadeaus en andere gifts kunnen wij niks doen hier het is hier een forum van en voor klanten dus dat is echt specifiek via de klantendienst. 

Modérateur

• 

275 Messages

dag @Huustapiekoo,

Heb je een pack bij ons, dus zowel internet als een mobiel abonnement? Om van deze optie te kunnen genieten, is het nodig dat je een pack hebt.

Alle informatie hierover kan je hier terugvinden.

Wat betreft je tweede vraag, het gaat inderdaad om een zeer specifieke vraag die enkel door onze klantendienst beantwoord kan worden.

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@Huustapiekoo  is het gelukt?

Bij ons wel, kan je zien in je app, Al mijn producten bekijken,

en daar verder klikken, succes.

Éclaireur novice

• 

2 Messages

Voor de cadeaus zal ik eens contact opnemen met de klantendienst. 

Wat De Morgen betreft, ik probeer in de Orange-app een account aan te maken voor de krant maar hij linkt niet door. Pagina blijft steeds hangen. 

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@Huustapiekoo​ Je moet wel het hoofd zijn van dat abonnement.

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•