Profiel van YorbenH

Pisteur expérimenté

 • 

12 Berichten

Geschenken ontvangen van partners Orange

Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen van het geschenk, zelf moet mailen en achterhalen hoe het zit met je geschenk. 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@YorbenH  dat is normaal niet echt de bedoeling natuurlijk maar hier kan Orange ook niks aan doen. Orange is diegene die de geschenken wil geven aan de klant en dus samen werkt met een partner om dit voor elkaar te krijgen. Dat er vertragingen op zitten om die levering effectief te doen is niet aan Orange dit op te lossen daar die partner zelf voor moeten zorgen. Als ik een cadeau bon krijg van Orange om bij Bol.com iets te mogen bestellen met die cadeau bon en Bol.com levert pas 5 weken nadien dan kan ik het Orange niet verwijten. 

Dat je het hier neerzet kan ik ergens begrijpen maar het is toch echt dat je een 'klacht' dan zou kunnen leggen bij die partner. 

Pisteur expérimenté

 • 

12 Berichten

@patrick2 Beste Patrick

Dat weet ik zelf ook maar ik wil maar een melding naar Orange toe maken over hun partners. Zo kan Orange aan de partner betalen voor het cadeau maar deze partner nooit het cadeau bezorgen aan de klant. Met resultaat dat de klant ontevreden is over Orange, terwijl Orange de levering niet zelf doet.

Groeten 

YorbenH

Super User

 • 

8.1K Berichten

@YorbenH  goedemiddag,

ook ik heb dat al mogen meemaken,

kreeg zelfs géén antwoord van B-Post.

Wel is Orange de centen kwijt en mijn post is nooit aangekomen

bij de mensen waar het naartoe moest. Heel jammer had ze toen zo graag willen verrassen.

Deze krijg je ook van mij:

TagKerst.jpg

Pisteur expérimenté

 • 

12 Berichten

@Josette Beste Josette

Ja ik vind dit ook jammer. Het mag gezegd worden MAAR wat ook gezegd mag worden is dat het merendeel wel correct aankomt via andere partners zonder mailen.

Het is maar een tip over de verdere samenwerking met deze partners. 

Bedankt voor de verwelkoming!

Groeten

YorbenH

Super User

 • 

11.1K Berichten

@YorbenH  daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange. 

Pisteur expérimenté

 • 

12 Berichten

@patrick2 Beste Patrick

Inderdaad. Dat heb ik ook al gedaan. Er is via de partners een oplossing, namelijk een mail waarin ze aangeven dat het wordt opgestuurd. Orange kan hier inderdaad geen oplossing bieden. 

Groeten 

YorbenH

Pisteur expérimenté

 • 

12 Berichten

Update

Na contact met Orange hebben ze een dossier opgesteld om na te gaan over de werking met alle partners. Vriendelijk en goed geholpen via chat. Beide partners hebben ondertussen ook wel de cadeaus verstuurd en we hebben ze al mogen ontvangen. 

Bedankt

Loading...