Profil de Sdc86

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

samedi 15 janvier 2022 23:39

Na 20 jaar klant te zijn bij jullie. Had ik toch een geschenk verwacht.

Solution acceptée

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

il y a 3 ans

Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.

Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.

Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.

@Sdc86 

Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of  20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Sdc86  goedemorgen,

het heeft totaal géén zin om dit 3 keer te posten! Dat zijn dan ook nog je eerste berichten.

Zeker omdat wij ook hier net klanten zijn zoals jij bent.

Misschien komt het nog of heb je niet goed gekeken in je app?

 

Tagnieuw.jpg

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

Oei, geen idee dat dit niet gespast is  als eerst bericht. Ben niet bewust van de regels over eerste post. 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 3 ans

@Sdc86 

Je hebt toch cadeau's die je kan krijgen via Orange Thank You of zijn die goed genoeg ? Je kan ook ergens anders 20 jaar klant worden waar je enkel de factuur krijgt.

Na 20 jaar had ik zo een topic ook niet verwacht vindt het zelfs niet eens kunnen om zoiets te vragen maar dat is mijn mening. Want je krijgt regelmatig een cadeau maar blijkbaar ben je daar niet tevreden over anders maak je niet zo een post. 

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

Dus jij weet wanneer ik niet tevreden ben. Wat een gave. 

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Sdc86 

Blijkbaar niet tevreden want anders vraag je er niet achter. Niemand , geen enkele provider , geeft iets ook al ben je 25 jaar klant al ben je 50 jaar klant. Orange doet iets voor zijn klanten doormiddel van Orange thank you maar dat is enkel bij Orange. Ze kunnen ook niks geven zoals bij alle andere en je enkel de factuur geven. 

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

Teleurgesteld wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben. Anders zou ik wel veranderen!

Mssn kan orange de eerste zijn die het wel doet.

Maar het is al duidelijk dat jij het beter weet of ik. 😊 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Sdc86 

Ik weet het niet beter dan andere echt niet. Maar als ik zo lees , krijg ik een cadeau na zoveel jaar klant te zijn denk ik bij mezelf : je hebt Orange thank you je hebt dus eens in de zoveel tijd iets wat je kan krijgen. En daar zou men tevreden mee moeten zijn maar blijkbaar is het nooit genoeg voor mensen ze willen altijd maar meer en meer. En begrijp mij niet verkeerd naar jou toe want ik gun iedereen iets. Maar ooit is het toch wel genoeg is het gewoon dat geen wat je ziet is wat je krijgt. 

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Och, als dat het probleem is, dan doet Orange het toch wel heel goed

 

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

Tuurlijk niet dit zeg ik ook niet. Ik had gewoon graag een attentie had. 😊 

4.4K  messages

il y a 3 ans

@Gregory @patrick2 @Gregory @Josette @Sdc86 

Ik snap persoonlijk niet waarom iedereen iets verwacht om zo lang klant te zijn , Orange geeft nog iets via Thank You , naar mijn weten doet geen enkele andere provider dit , dus wees tevreden .

 

Groeten,

bigMODDER

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

Topic is al opgelost. Er heeft iemand de post correct begrepen. 😊

Uw mening is niet meer nodig. 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Het is een van de klassieke vragen hier, @Anonymous . 

Badges en cadeaux

Begrijpe wie begrijpen kan

4.4K  messages

Vriendelijkheid is ook iets wat zeldzaam is lijkt me.

 

Groeten,

bigM

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

Ik denk net hetzelfde 😁

Mvg sdc

4.4K  messages

🙄

 

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

il y a 3 ans

Ik begrijp.

Loading...