Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
Je hebt toch cadeau's die je kan krijgen via Orange Thank You of zijn die goed genoeg ? Je kan ook ergens anders 20 jaar klant worden waar je enkel de factuur krijgt.
Na 20 jaar had ik zo een topic ook niet verwacht vindt het zelfs niet eens kunnen om zoiets te vragen maar dat is mijn mening. Want je krijgt regelmatig een cadeau maar blijkbaar ben je daar niet tevreden over anders maak je niet zo een post.
Blijkbaar niet tevreden want anders vraag je er niet achter. Niemand , geen enkele provider , geeft iets ook al ben je 25 jaar klant al ben je 50 jaar klant. Orange doet iets voor zijn klanten doormiddel van Orange thank you maar dat is enkel bij Orange. Ze kunnen ook niks geven zoals bij alle andere en je enkel de factuur geven.
Ik weet het niet beter dan andere echt niet. Maar als ik zo lees , krijg ik een cadeau na zoveel jaar klant te zijn denk ik bij mezelf : je hebt Orange thank you je hebt dus eens in de zoveel tijd iets wat je kan krijgen. En daar zou men tevreden mee moeten zijn maar blijkbaar is het nooit genoeg voor mensen ze willen altijd maar meer en meer. En begrijp mij niet verkeerd naar jou toe want ik gun iedereen iets. Maar ooit is het toch wel genoeg is het gewoon dat geen wat je ziet is wat je krijgt.
Ik snap persoonlijk niet waarom iedereen iets verwacht om zo lang klant te zijn , Orange geeft nog iets via Thank You , naar mijn weten doet geen enkele andere provider dit , dus wees tevreden .
Solution acceptée
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 3 ans
Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
@Sdc86
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Sdc86 goedemorgen,
het heeft totaal géén zin om dit 3 keer te posten! Dat zijn dan ook nog je eerste berichten.
Zeker omdat wij ook hier net klanten zijn zoals jij bent.
Misschien komt het nog of heb je niet goed gekeken in je app?
1
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 3 ans
@Sdc86
Je hebt toch cadeau's die je kan krijgen via Orange Thank You of zijn die goed genoeg ? Je kan ook ergens anders 20 jaar klant worden waar je enkel de factuur krijgt.
Na 20 jaar had ik zo een topic ook niet verwacht vindt het zelfs niet eens kunnen om zoiets te vragen maar dat is mijn mening. Want je krijgt regelmatig een cadeau maar blijkbaar ben je daar niet tevreden over anders maak je niet zo een post.
4
0
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Och, als dat het probleem is, dan doet Orange het toch wel heel goed
1
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 3 ans
@Gregory @patrick2 @Gregory @Josette @Sdc86
Ik snap persoonlijk niet waarom iedereen iets verwacht om zo lang klant te zijn , Orange geeft nog iets via Thank You , naar mijn weten doet geen enkele andere provider dit , dus wees tevreden .
Groeten,
bigMODDER
5
Anonymous User
4.4K messages
il y a 3 ans
Ik begrijp.
0
0