Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

• 

4.1K  messages

jeudi 7 mai 2020 12:55

Nieuw Orange Thank You geschenk !

Ugh allen !

Het Orange thank you  team heeft een nieuw geschenk geïmplementeerd om jullie tijdens deze moeilijke periode te ondersteunen.
Klanten die zich op het programma hebben ingeschreven, kunnen kiezen tussen een gratis bonus van 4 GB en een andere verrassing.
Jullie zullen een sms ontvangen waarin staat wanneer jullie deze kunnen ophalen.

Wijze woorden vliegen door het hoofdtipi !

Totem

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Totem, bedankt voor de uitleg.

Nog een fijne dag.

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

il y a 5 ans

@Totem Bedankt voor de uitleg.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Zeer fijn! 

Sage

• 

7.2K  messages

Toppie !!

Employé Orange

• 

305  messages

il y a 5 ans

Thank You ! 😉

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

Bedankt !!!!!

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

il y a 5 ans

Bedankt! Helaas lukt het niet om de 8 weken gratis abo Knack te activeren... Ik ben ingelogd bij Knack met mijn gegevens, maar telkens ik op verder klik, springt het scherm terug naar aanmelden... Ik vermoed dat Orange mij hier niet mee kan helpen? Groetjes Sofie

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

K3 love you k3 love you dat is het 1234 hoedje van 1234 hoedje van papier

Sage

• 

11K  messages

@Jelle3  wat bedoel je daarmee precies ? Kan je specifieker zijn want daar gaat dit onderwerp niet over. Moest je iets willen laten weten over liedjes maak je een nieuwe post aan op een ander forum maar hier is geen sing en song. 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Ok super!

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Bedankt ! 

Pisteur expérimenté

• 

11  messages

dat is fijn heb net de email ontvangen dat ik met 2 cadootjes zit.

En ik die amper data gebruik of bel hahaha

Daar zullen we dan maar eens verandering in brengen he beetje meer bellen dus 

alvast hartelijk bedankt

Sage

• 

11K  messages

@cash  tja weet je ik heb ook 4GB data geaccepteerd voor iemand die eigenlijk 1 GB data per hele maand gebruik. Dus ja zal niet zonder vallen. 

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

Top! 

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

Komt weer goed van pas want tegenwoordig is het de dj set na de andere streamen 😅

Sage

• 

11K  messages

@Xoffus  dan kan je weer even vooruit. 

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

Zouden we nog eens extra GB krijgen? #bijnaop #hopelijk 🙂

Sage

• 

11K  messages

@Karenh  ik denk dat ik je moet teleur stellen want het is gedaan. Ik was toevallig vandaag in de Orange shop en we hadden het er over en je hebt nog de tijd tot het einde van deze maand om de extra verkregen data te gebruiken. Dus er gaat ook niks extra bijkomen. Natuurlijk is dat wel buiten om de extra data die je af en toe zo eens kan krijgen als geschenk. 

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

hmm was wel een beetje te verwachten, ze kunnen niet blijven geven en de lockdown is nu toch ook bijna gedaan... 

Apprenti éclaireur

• 

3  messages

il y a 5 ans

4gb is altijd leuk xd 

Sage

• 

11K  messages

Welkom @MrMikeyHD  iop de Tribe. Zie dat je ook nieuw bent hier. Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Aarzel niet om al eens een kijkje te nemen in de categorieën en de zoekbalk te gebruiken naar een specifieke vraag of tip of idee. Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Lees de informatie een keertje goed door en als je vragen hebt stel deze gerust. 

Loading...