Profil de Gwinny

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Orange Thank You

Onlangs een cadeautje mogen ontvangen voor mijn verjaardag! 

Dankzij Orange en het leuke kookboek heb ik mijn familie en vrienden mogen trakteren met een zelfgemaakte passievruchten-cheesecake 🙂

Thank you, Orange!

Super User

• 

11.1K  messages

@Gwinny  dat is heel fijn om te horen en leuk dat u het met ons deelt.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Super. 

Alleen vraagje. Ben nu al 7 jaar klant en heb dit nooit mogen ontvangen. Hebt u iets speciaal gedaan hiervoor?

Super User

• 

11.1K  messages

@Monktje  ik heb dat ook gekregen hoor en iedereen zou dat normaal moeten krijgen. Kijkt u regelmatig in de klantenzone ? of op de MY Orange app ? daarin gaat  u de cadeaus vinden bij Orange Thank You .

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Hey, daarjuist nog gekeken. Blijft blanco. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Monktje  u kan altijd eens via Twitter of FB een bericht sturen of via de klantendienst raad vragen. Wij hebben er natuurlijk geen zicht op omdat wij ook maar mede tribers zijn. Want waarom de ene klant wel en de andere klant niet kunnen we niet benatwoorden. Ik zeg eerlijk hier , heb regelmatig een cadeau gehad , koekjes , zoveel GB gratis om te gebruiken en via de app zie ik nog voordelen staan waar ik uit kan en of mag kiezen. Maar het kan wel zijn dat u geen abonnement heeft maar een herlaadkaart en daar zal het verschil zitten.

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Hey,

Ik heb mijn app gewoon goed in de gaten gehouden.

Zeker doen dus! 😉

Pisteur confirmé

• 

6  messages

@patrick2 heb al zeven jaar abbo dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Hier hebben we 4 abbo en ook love. 

Loading...