Profil de FerdyO

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Thank you cadeau HLN ineens 2 wkn ipv 6

Hallo,

Zojuist een Thank you cadeau geactiveerd.

Volgens mij was het cadeau 6 weken gratis HLN/HUMO/De Morgen.
Na wat problemen om na het registreren bij HLN een wachtwoord te kiezen, log ik in en wat blijkt:

Er staat looptijd 13/08/2020 - 27/08/2020, dit is dus maar 2 weken.

Volgens de voorwaarden moet je opzeggen op een week van te voren, dus ik bel, 10 minuten wachten: u staat nog niet in het systeem, kunt u over 3 dagen terug bellen.

Ik zou jullie adviseren om dit waardeloze cadeau niet te nemen. En eigenlijk moet Orange ons zulke pruts cadeaus niet aanbieden, want hier word ik als gebruiker niet echt vrolijk van.

1 pièce jointe

4.4K  messages

@FerdyO 

Soms kan het eens mislopen. Dat het wat fout loopt bij HLN kan Orange ook niet veel aan doen. Bij andere providers krijg je niets.

Ikzelf heb in het verleden ook eens probleem gehad met een cadeau van Orange, is nooit aangekomen. Lag niet bij Orange maar bij Bpost. Zo'n zaken kunnen soms gebeuren.

Super User

 • 

8K  messages

@Anonymous  je was me net voor heb mijn bericht niet gepost!

Goed antwoordje van je.

@FerdyO  mensen hebben géén geduld iets wat je pas

hebt geactiveerd is niet dadelijk genoteerd.

En ik zou omdat jij iets niet goed gekregen of begrepen hebt dadelijk met

vuil beginnen schieten.

Nog een fijne avond.

 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Hallo @Anonymous,

Bedankt om de tijd te nemen om een reactie te geven.

Orange geeft mij een cadeau, dus zij zijn ook verantwoordelijk om te zorgen dat het klopt, of in jouw geval dat jij je cadeau ook krijgt. Dat een derde partij, waar zij zaken mee doen de boel niet op orde heeft, kan natuurlijk gebeuren, maar dat is, nogmaals, de verantwoordelijkheid van Orange. Als ik bij Bol.com een laptop bestel, die niet aankomt door fouten bij BPost, blijft Bol.com verantwoordelijk (uiteraard zal Bol.com gaan verhalen bij BPost).

Overigens is dit iets, waar Orange ook wel iets voor krijgt van HLN, zij leveren een nieuwe potentiele klant en gegevens aan HLN.

 

 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Hallo @Josette ,

De neerbuigende toon van je berichtje bevreemdt mij een beetje en ik begrijp ook niet waarom je een reactietje geeft.

1) Over geen geduld: zoals je kunt zien in het screenshot staan mijn gegevens toch duidelijk in het systeem bij HLN, of heb je een reactie gegeven zonder de hele post te lezen?

2) Stel dat ik er van uit ga dat het 6 weken is en ik pas na 5 weken opzeg en vervolgens een rekening krijg voor 4 weken (6-2 weken gratis) abonnement terwijl ik er van uit ga dat ik 6 weken zou krijgen, bij wie kan ik die dan verhalen?

3) Laat even weten waar ik begonnen met vuil te schieten? Ik neem toch aan dat ik mag zeggen dat ik iets een pruts cadeau vind, of mag dat niet?

Groetjes,

Ferdy

Super User

 • 

8K  messages

@FerdyO  als dat bij jou zo overkomt mijn excuses.

Maar waardeloos of pruts is een nog een verschil hé.

Ik lees alles.

Nog een fijne avond.

 

 

Super User

 • 

11.1K  messages

@FerdyO  of wel is er tijdens de activering via Orange fout gelopen of wel ligt de fout bij HLN dat ze het verkeerd geactiveerd hebben. Je kan de twee aanwijzen als fout maar jij wijst Orange aan die fout is in jou ogen. Maar dat HLN maar twee weken activeert en Orange beloofd zes weken dan zal het HLN in fout zijn. Beste wat je doet is eens een bericht sturen via Messenger of Twitter naar Orange zelf en duidelijk je screenshot erbij en je uitleg. Dan zullen ze intern moeten bekijken waar de fout ligt en dit oplossen. 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

En was het de online versie? 

 

Loading...