Pisteur confirmé
•
7 messages
Thank you cadeau HLN ineens 2 wkn ipv 6
Hallo,
Zojuist een Thank you cadeau geactiveerd.
Volgens mij was het cadeau 6 weken gratis HLN/HUMO/De Morgen.
Na wat problemen om na het registreren bij HLN een wachtwoord te kiezen, log ik in en wat blijkt:
Er staat looptijd 13/08/2020 - 27/08/2020, dit is dus maar 2 weken.
Volgens de voorwaarden moet je opzeggen op een week van te voren, dus ik bel, 10 minuten wachten: u staat nog niet in het systeem, kunt u over 3 dagen terug bellen.
Ik zou jullie adviseren om dit waardeloze cadeau niet te nemen. En eigenlijk moet Orange ons zulke pruts cadeaus niet aanbieden, want hier word ik als gebruiker niet echt vrolijk van.

Anonymous User
4.4K messages
@FerdyO
Soms kan het eens mislopen. Dat het wat fout loopt bij HLN kan Orange ook niet veel aan doen. Bij andere providers krijg je niets.
Ikzelf heb in het verleden ook eens probleem gehad met een cadeau van Orange, is nooit aangekomen. Lag niet bij Orange maar bij Bpost. Zo'n zaken kunnen soms gebeuren.
4
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@FerdyO of wel is er tijdens de activering via Orange fout gelopen of wel ligt de fout bij HLN dat ze het verkeerd geactiveerd hebben. Je kan de twee aanwijzen als fout maar jij wijst Orange aan die fout is in jou ogen. Maar dat HLN maar twee weken activeert en Orange beloofd zes weken dan zal het HLN in fout zijn. Beste wat je doet is eens een bericht sturen via Messenger of Twitter naar Orange zelf en duidelijk je screenshot erbij en je uitleg. Dan zullen ze intern moeten bekijken waar de fout ligt en dit oplossen.
0
Ellen90
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
En was het de online versie?
0
0