Pisteur expérimenté
•
12 messages
Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.
Vandaag via de Orange App geschenk gekozen: 8 weken gratis digitaal Plus Magazine.
Code van 8 letter/cijfers gekregen via de app. Aangemeld zoals de app het vraagt, maar blijft dan voortdurend op het aanmeld scherm terugkomen zonder mogelijkheid om verder user-id. en paswoord voor Plus Magazine in te voeren.
Dan geprobeerd de PLUS-magazine app op te starten maar die vraagt dan weer een 7 posties abonnementsnummer wat ik niet heb gekregen.
Cadeau dus verloren?
bulrog
Pisteur vétéran
•
5K messages
il y a 5 ans
Hallo,
Je moet eerst een account aanmaken bij Roularta. Maak vervolgens alleen verbinding en voer de 8-positiecode in die van Orange is ontvangen. Het vraagt niet langer om het abonnementsnummer.
2
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@adekerpel als je het cadeau accepteert krijg je een code van Orange om deze te gebruiken. Moest die code niet werken kan je het beste het Webcare team eens sturen ( Messenger of Twitter ) Je cadeau of die verloren is ben ik niet geheel zeker van maar misschien niet. Het is dus een link fout tussen de firma en Orange en dat dient opgelost te worden. Het staat je altijd vrij om het nog eens te proberen maar denk niet dat het gaat werken. Zodra het Webcare team het heeft laten nakijken zullen ze je een bericht terug sturen of het opgelost is en wat de oplossing is.
6
MissFelix911
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Helaas, ik heb hetzelfde probleem en ook deze topic gestart. Ik heb ook naar de klantenzone van Roularta zelf gemaild. Het probleem zou bij hun app liggen. Maar dit probleem is al gekend van in 2018...
4
0