Profil de adekerpel

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

vendredi 22 mai 2020 15:19

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Vandaag via de Orange App geschenk gekozen: 8 weken gratis digitaal Plus Magazine.

Code van 8 letter/cijfers gekregen via de app. Aangemeld zoals de app het vraagt, maar blijft dan voortdurend op het aanmeld scherm terugkomen zonder mogelijkheid om verder user-id. en paswoord voor Plus Magazine in te voeren.

Dan geprobeerd de PLUS-magazine app op te starten maar die vraagt dan weer een 7 posties abonnementsnummer wat ik niet heb gekregen.

Cadeau dus verloren?

Pisteur vétéran

• 

5K  messages

il y a 5 ans

Hallo,

Je moet eerst een account aanmaken bij Roularta. Maak vervolgens alleen verbinding en voer de 8-positiecode in die van Orange is ontvangen. Het vraagt ​​niet langer om het abonnementsnummer.

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Heb ik nu gedaan, maar helaas - zie attachment - Pus Magazine zegt mij dat ik mijn digitaal abonnement moet activeren met een abonnementsnummer van 7 cijfers.

1 pièce jointe

Pisteur vétéran

• 

5K  messages

U moet eerst een account openen op Roularta (of andere). Klik dan op de link van Orange http://www.abonnement.be/orange_num. Codeer de code van 8 posities die u hebt ontvangen. Kies dan uw abonnement en log in met het account dat u zojuist heeft geopend. dat is alles ...

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@adekerpel  als je het cadeau accepteert krijg je een code van Orange om deze te gebruiken. Moest die code niet werken kan je het beste het Webcare team eens sturen ( Messenger of Twitter ) Je cadeau of die verloren is ben ik niet geheel zeker van maar misschien niet. Het is dus een link fout tussen de firma en Orange en dat dient opgelost te worden. Het staat je altijd vrij om het nog eens te proberen maar denk niet dat het gaat werken. Zodra het Webcare team het heeft laten nakijken zullen ze je een bericht terug sturen of het opgelost is en wat de oplossing is.

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Bedankt voor de suggestie. Ik contacteer Orange Webcare.

Pisteur vétéran

• 

5K  messages

Oeps! De juiste link is http://www.abonnements.be/orange_num

Dus,
1. open een account in de app (Knack, Trends, Plus Magazine) die je hebt gekozen
2. klik op de link http://www.abonnements.be/orange_num
3. voer uw code in
4. kies uw tijdschrift
... en normaal werkt alles.

Ik had de zaak. Ik werd ook gevraagd om mijn abonneenummer. Het was omdat ik geen account bij Trends had geopend voordat ik op de link klikte en de code invoerde.

Anders -> Webcare

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Helaas ...

Om te beginnen: de link geeft de website in het Frans, maar dat is niet zo erg. Ik maak mijn account, dan klik ik op de link. Ik kan dan inderdaad mijn code invoeren en tijdschrift kiezen maar dan geeft het systeem mij steeds weer hetzelfde scherm met de optie "se connecter". Daar heb ik een paar keer op geklikt maar ik blijf steeds op hetzelfde scherm terug komen. 

Ik heb deze procedure geprobeerd op iPad dan een keer op iMac via Safari maar geeft steeds hetzelfde resultaat.

Pisteur vétéran

• 

5K  messages

Als je dit allemaal hebt gedaan, maak dan het account aan, voer de code in en kies het tijdschrift, je moet toegang hebben.
Als je de applicatie op de iPad opent, bijvoorbeeld Trends, en je maakt verbinding met e-mail en wachtwoord, heb je geen toegang tot het tijdschrift?

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Als ik de applicatie op iPad start en ik wil het tijdschrift lezen dan zegt het systeem: U moet uw digitaal abonnement activeren met uw abonnementsnummer. Dit is een getal van 7 cijfers dat u vindt op de verpakking van uw magazine ... Als ik dan de optie "Aciveer" neem, dan vraagt het systeem inderdaad een cijfer van 7 posities (duidelijk niet de Orange-code).

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 5 ans

Helaas, ik heb hetzelfde probleem en ook deze topic gestart. Ik heb ook naar de klantenzone van Roularta zelf gemaild. Het probleem zou bij hun app liggen. Maar dit probleem is al gekend van in 2018...

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Bedankt voor deze info. Op deze manier lijkt mij dit dus een waardeloos geschenk. Ach ja ... een gegeven paard mag je niet in de bek zien .... maar hier is zelfs van een paard geen sprake.😁

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ondertussen is het bij mij gelukt via de website. Ik heb de app verwijderd en nog eens opnieuw geïnstalleerd. Eens het was gelukt via de website, kreeg ik het erna ook aan de praat via de app

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Via de website zie ik nu dat inderdaad een digitaal abonnement is geactiveerd. Helaas, als ik de app verwijder en opnieuw installeer, vraagt die me steeds bij het opstarten een 7-posities abonnementsnummer, wat ik niet heb.

Ik heb de klantendienst van Roularta gecontacteerd want daar lijkt mij het probleem te liggen.

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Uiteindelijk toch de oplossing gevonden. Probleem blijkt (althans in mijn geval) toch te maken te hebben met Safari. als ik Firefox gebruikt dan krijg ik de normale bevestiging dat mijn code is aanvaard EN gaat het systeem verder met een bevestigingsscherm. Dat scherm heb ik - in Safari - nooit gekregen.

Bedankt voor al jullie input: heeft me toch op de goede weg geholpen!

Loading...