Profil de Cdt24801

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

lundi 13 mai 2019 17:22

Verjaardagscadeau ... van Orange !!

Ik heb vandaag een mail gekregen dat Orange jarig is. Daarom krijg ik een cadeau !!

Op zich een mooi gebaar ware het niet ... dat ik er niks mee kan aanvangen .... Smiley triste

Ik kon kiezen:

• 3 GB extra data of
  • 50 € extra recyclagepremie bij een nieuwe foon

Jammer genoeg ... ik heb 5 GB data in mijn abo en verbruik nog geen 1 GB per maand ... en ik heb pas van begin dit jaar een nieuwe foon ....

Zoiets noemt men dan iemand blij maken met een dode mus .. om het nog eens met een spreekwoord te zeggen ..

Nu snap ik wel dat als alle Orange klanten mogen meefeesten dat het betaalbaar moet blijven, dus ik til er niet zwaar aan. Smiley clignant de l'œil

Kan ik op de een of andere manier iemand blij maken met deze cadeau's? Smiley tirant la langue

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Cdt24801  50 euro als cadeau voor mindering van een nieuwe gsm? Zou geen nee zeggen 🙂 is toch mooi meegenomen:) 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  50 euro als cadeau voor mindering van een nieuwe gsm? Zou geen nee zeggen 🙂 is toch mooi meegenomen:) 

Ja, maar ik heb pas een nieuwe van februari .... Smiley triste

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  dan koop je een nieuwe vanaf mei Homme tirant la langue

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

Kan ik ergens een lijst vinden welke inruilwaarden Orange hanteert?

Nu heb ik hier een

iPhone SE 64 Gb
iPhone 6 Plus 64 Gb

Ik vind het wat moeilijk beslissen zonder concrete inruilwaarden.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@ToMiKoN  er is niet echt een lijst maar heb hier wel een link waar je het kan nazien. U kan uw gsm ingeven in de zoekbalk en dan ziet u wat Orange ervoor geeft. Weet dat er nu ook een actie is dat ze er 10 extra bij geven als u er mee akkoord gaat. De actie is ook maar beperkt tot een bepaalde datum. 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-en-smartphone/terugname-van-je-gsm

Pisteur confirmé

• 

8  messages

@patrick2 Het geld groeit op jouw rug precies

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  dan koop je een nieuwe vanaf mei Homme tirant la langue

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Oh wat leuk!

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Ik heb vandaag een mail gekregen dat Orange jarig is. Daarom krijg ik een cadeau !!

Op zich een mooi gebaar ware het niet ... dat ik er niks mee kan aanvangen .... Smiley Verdrietig

Ik kon kiezen:

• 3 GB extra data of
  • 50 € extra recyclagepremie bij een nieuwe foon

Jammer genoeg ... ik heb 5 GB data in mijn abo en verbruik nog geen 1 GB per maand ... en ik heb pas van begin dit jaar een nieuwe foon ....

Zoiets noemt men dan iemand blij maken met een dode mus .. om het nog eens met een spreekwoord te zeggen ..

Nu snap ik wel dat als alle Orange klanten mogen meefeesten dat het betaalbaar moet blijven, dus ik til er niet zwaar aan. Smiley Knipoog

Kan ik op de een of andere manier iemand blij maken met deze cadeau's? Smiley Tong

Ugh @Cdt24801,

Klopt, Orange mag drie verjaardagskaarsen uitblazen! Hiep Hiep Hoera! 🎉🎉🎉

Heel jammer dat we je niet kunnen verheugen met het verjaardagscadeau, maar zal je feedback doorseinen aan de betrokken Orange-stamleden.

Hartelijk bedankt voor je terugkoppeling, beste Leidende Genezer !

Verblijd het hart

✌️ Totems Groet ✌️

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Wij hebben gisteren die mail ontvangen.

En zijn er wel blij mee, als we ergens verblijven

zonder wifi kunnen we toch even naar het nieuws kijken

en geraakt onze 4 G niet zo snel op.

Dank je wel en nog een dikke proficiat.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ik zit volgende week vier dagen in Frankrijk, en alhoewel het niet echt nodig zal zijn heb ik die 3 Gb toch maar aangevraagd. Kwestie van er toch een beetje plezier van te hebben. En de 4G gebruiken ipv WiFi van het hotel ... Homme tirant la langue

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Wij zijn er ook altijd blij mee, zeker als we in Nederland zijn en géén wifi hebben.

Want de 4G is snel op en betalen ervoor vind ik te ......................

Geniet ervan.

4.4K  messages

@Cdt24801 

Hallo,

Orange is 1 van de weinigen die echt iets geeft aan hun klanten , de concurrentie kan hier van leren.

Orange Thank You Is echt wel de max van een dienst.

Groetjes,

KJ

Apprenti pisteur

• 

9  messages

Dat is ook de reden waarom ik klant blijf!

Orange blijft trouwens de goedkoopste!!

Loading...