Profil de SoniaP72

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Walibi tickets

Wij zijn een gezin van 5 personen. En kan slechts 4kaarten kopen met Walibi family day. Hoe kan ik met heel mijn gezin gaan. Kan toch moeilijk 1 kind gaan thuis laten 

Super User

• 

8.1K  messages

@SoniaP72  goedemorgen,

neem contact op met de klantendienst nr 5000 of doe een berichtje naar

FB- Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wij kunnen je daar niet mee helpen, jammer maar helaas.

Succes.

2025.jpg

Super User

• 

7.7K  messages

Je kunt ook een vijfde kaart kopen aan normale prijs. Zo moet je niemand achterlaten

Pisteur vétéran

• 

50  messages

Ga je gewoon een ticketje moeten bijkopen.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Was ook de bedoeling maar het Park is door Orange afgehuurd en je kunt er enkel 4kaarten bestellen. Daarmee mijn vraag. Maar gezien hier iedereen even slim is zal ik het anders gaan proberen. 

Pisteur vétéran

• 

50  messages

Aja zo op die manier via iemand anders die nog bij orange zit elk nummer kan deze toch bestellen? 

Apprenti pisteur

• 

5  messages

Is je partner of een familielid geen lid van Orange en kan je dan op die manier geen extra ticket te pakken krijgen? 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Heel het gezin staat op 1 abonnement. Gaat niet hebben we al nagekeken. Toch bedankt om mee te denken. 

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Zelfde probleem hier.

Al bijna 13 (!) jaar trouwe klant, en toch kunnen we niet met 5 naar de Walibi Family Day. Klantendienst zegt dat ze niets kunnen doen.

Dat is geen geschenk, maar zorgt enkel voor frustratie!

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ja inderdaad. Dan gaan we niet. Of als je iemand kent die nog kaarten over heeft en zelf ook gaat, kunnen jullie samen naar binnen gaan. Maar niet goed nagedacht van Orange. Laat grote gezinnen gewoon kaarten bij kopen hè 🤦🏻‍♀️

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Dit probleem is nu opgelost? Je kan 3 betalende kaarten kopen en krijgt per betaald ticket een gratis ticket ... Vind het wel raar dat jullie van deze actie al wisten op 07/04 en dat ik pas vandaag een mail ontvangen heb ...

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Oei, ik heb me gemist. Je krijgt maar 1 gratis ticket per bestelling, ik dacht 1 per aangekocht ticket. Da's idd jammer, dan ben ik ook niks met deze actie 🫤

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Best,

Kan u indien u de code niet meer gebruikt de mail aub naar mij doorsturen? Dit zal mijn kinderen echt blij maken... dank u

Mvg

Tim

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Bonjour,

Est-il possible d'effectuer plusieurs commandes avec le code reçu ?

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Mijn ouders hebben maar 2 tickets nodig. Indien iemand nog twee tickets nodig heeft  ... Geef maar een seintje. Aan de beheerder, mag ik tickets doorgeven(verkopen) aan de prijs van 15€ per stuk?

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Dag mikeyvdd,

Zou je ze nog hebben die extra kaarten ?

Mvg tommy

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Heb je de tickets nog steeds?

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Beste,

Ik heb nog 1 ticket nodig voor vrijdag 30 mei. Heeft u er nog ééntje?

Mvg

Tim

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Heeft u nog een ticket over mvg

Apprenti éclaireur

• 

2  messages

Beste

Wij zijn een gezin van 6!

Dus 2 tickets aan 15€ voor vrijdag 30 mei zou fantastisch zijn... zijn deze nog beschikbaar?

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Bonjour.

Avez-vous trouvé une solution?

Poir quel jour avez-vous besoin d'une place supplémentaire ?

Employé Orange

• 

23  messages

Hallo,

Je kunt de klantendienst contacteren om een extra code aan te vragen voor een betalend ticket, zodat deze kan worden toegevoegd aan je bestelling.  Enkel nog geldig voor de 30ste mei, de 31ste is compleet.

Succes

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Beste,

Ik heb gebeld en geen extra code gekregen. Die meneer zei dat dat niet mogelijk was. Maar hij was precies ook niet zeker van hetgeen hij vertelde...

gr

Pisteur expérimenté

• 

10  messages

Mocht er imand nog een ticket zoeken voor vrijdag de 30ste, kan ik mogelijk helpen. 

Heb eentje op overschot.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Beste,

Heeft u dit ticket nog? Wij zijn met 5 en hebben er nog ééntje nodig voor vrijdag de 30ste...

Mvg

Tim

Pisteur expérimenté

• 

10  messages

Momenteel wel. Ik wilde u een direct message sturen maar lukt niet via het Tribes forum. Andere mogelijkheden?

Pisteur confirmé

• 

5  messages

beste, dank voor uw antwoord maar wij hebben ondertussen besloten niet meer te gaan. Groeten

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Hey,heeft u dit ticket nog mvg

Apprenti pisteur

• 

4  messages

Ik heb nog 1 ticket te koop mocht u dat willen

Pisteur confirmé

• 

31  messages

Je kan ook twee tickets gewoon kopen aan de kassa of online.

Employé Orange

• 

23  messages

Beste,

Neen, het is niet mogelijk om extra tickets online of aan de kassa te kopen. De toegangskaarten voor 30 en 31 mei zijn volledig uitverkocht en de plaatsen zijn volzet. Deze dagen zijn afgehuurd door Orange.

Voor 30 mei kan je echter extra tickets aanvragen via de klantendienst. Hiervoor kan je vragen om een extra code voor een betalend ticket.

Succes

Loading...