Pisteur confirmé
•
5 messages
Walibi tickets
Wij zijn een gezin van 5 personen. En kan slechts 4kaarten kopen met Walibi family day. Hoe kan ik met heel mijn gezin gaan. Kan toch moeilijk 1 kind gaan thuis laten
Pisteur confirmé
•
5 messages
Wij zijn een gezin van 5 personen. En kan slechts 4kaarten kopen met Walibi family day. Hoe kan ik met heel mijn gezin gaan. Kan toch moeilijk 1 kind gaan thuis laten
Josette
Super User
•
8.1K messages
@SoniaP72 goedemorgen,
neem contact op met de klantendienst nr 5000 of doe een berichtje naar
FB- Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Wij kunnen je daar niet mee helpen, jammer maar helaas.
Succes.
0
Gregory
Super User
•
7.7K messages
Je kunt ook een vijfde kaart kopen aan normale prijs. Zo moet je niemand achterlaten
1
0
Pircgwendoline
Pisteur vétéran
•
50 messages
Ga je gewoon een ticketje moeten bijkopen.
4
0
nneeltje
Éclaireur novice
•
1 message(s)
Zelfde probleem hier.
Al bijna 13 (!) jaar trouwe klant, en toch kunnen we niet met 5 naar de Walibi Family Day. Klantendienst zegt dat ze niets kunnen doen.
Dat is geen geschenk, maar zorgt enkel voor frustratie!
1
Mikeyvdd
Apprenti pisteur
•
3 messages
Dit probleem is nu opgelost? Je kan 3 betalende kaarten kopen en krijgt per betaald ticket een gratis ticket ... Vind het wel raar dat jullie van deze actie al wisten op 07/04 en dat ik pas vandaag een mail ontvangen heb ...
2
0
MarieG
Pisteur confirmé
•
6 messages
Bonjour,
Est-il possible d'effectuer plusieurs commandes avec le code reçu ?
0
0
Mikeyvdd
Apprenti pisteur
•
3 messages
Mijn ouders hebben maar 2 tickets nodig. Indien iemand nog twee tickets nodig heeft ... Geef maar een seintje. Aan de beheerder, mag ik tickets doorgeven(verkopen) aan de prijs van 15€ per stuk?
8
0
Maloumalou
Apprenti pisteur
•
2 messages
Bonjour.
Avez-vous trouvé une solution?
Poir quel jour avez-vous besoin d'une place supplémentaire ?
0
0
ChristineL
Employé Orange
•
23 messages
Hallo,
Je kunt de klantendienst contacteren om een extra code aan te vragen voor een betalend ticket, zodat deze kan worden toegevoegd aan je bestelling. Enkel nog geldig voor de 30ste mei, de 31ste is compleet.
Succes
1
0
Leauleau
Pisteur expérimenté
•
10 messages
Mocht er imand nog een ticket zoeken voor vrijdag de 30ste, kan ik mogelijk helpen.
Heb eentje op overschot.
6
mzhracr
Pisteur confirmé
•
31 messages
Je kan ook twee tickets gewoon kopen aan de kassa of online.
1
0