Elle_B's profile

1 message(s)

onmogelijk herlaadkaart te indentificeren met eID kaartlezer

Beste, 

Ik wil mijn herlaadkaart identificeren met mijn eID kaart. Zowel de eID brower Middleware (versie 5.1.23. 6205 van de overheidswebsite https://eid.belgium.be/nl) als de browser extensies zijn geïnstalleerd. Ik kan mij ook probleemloos aanmelden op de overheidswebsites. 

Bij u krijg ik echter steeds opnieuw dezelfde foutmelding (screenies in bijlage) waarin uw website mij vraagt om een  oude (!) versie van Middleware te installeren (met name v1.4.2), en als ik dat probeer krijg ik een bericht dat dit Java vereist. Java kan op de laatste nieuwe versie van browers niet meer geactiveerd worden. 

Ik heb dit geprobeerd in Firefox, Chrome en Edge, al dan niet in een private window. Ik gebruik Win 11 en de meest recente versie van browsers. 

Ik heb de cache gewist, computer herstart, niets helpt. 

Kan u een oplossing suggereren? Ik ben chronisch ziek en kan niet naar de winkel. 

Bijlage: screenies van foutmelding

vriendelijke groeten, 

Elle BUser uploaded image User uploaded image 

Super User

• 

11.3K Messages

@Elle_B 

Zou voor dit probleem eens contact zoeken met de klantendienst. 

Het lijkt er op dat je alles geprobeerd hebt om het te doen lukken maar niet heeft geholpen. 

Als een verplaatsing zelf niet lukt zie ik ook dat je een ander persoon in jou plaats mag sturen om dit in orde te maken. Je dient wel je paspoort en alles mee te geven maar dan kan die person wel in jou plaats naar de shop gaan. 

Moest dit niet gaan dat is dan wel jammer en dien je toch contact te zoeken met de klantendienst. het kan ook een fout zijn in de website zelf waar orange geen weet van heeft. 

https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-activatie/hoe-activeer-en-identificeer-ik-mijn-herlaadkaart 

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•