ZaninRoos's profile

1 message(s)

Betwisting factuur 00009277050726

Beste Orange-klantendienst,

Ik neem contact met u op naar aanleiding van de betalingsherinnering voor factuur 00009277050726 van €199,09.

Dit bedrag lijkt mij niet correct. Voor zover ik weet bedragen mijn abonnementen samen:

- Abonnement 1: €11

- Abonnement 2: €20

- Abonnement 3: €15

Daarnaast hebben wij gevraagd om het internet thuis gedurende juli en augustus te bevriezen, waardoor hiervoor volgens onze afspraak geen kosten zouden mogen worden aangerekend.

We hebben wel gebruikgemaakt van internet in het buitenland (Turkije), vermoedelijk twee keer voor €15 per keer. Mogelijk is dit drie keer geweest, wat neerkomt op maximaal €45. Ook rekening houdend met deze kosten kan ik het bedrag van €199,09 echter niet verklaren.

Daarom verzoek ik u vriendelijk om de factuur grondig na te kijken en het onterecht aangerekende bedrag te crediteren. Ik vraag u tevens om geen herinnerings- of andere bijkomende kosten aan te rekenen zolang deze factuur wordt onderzocht.

Gelieve mij vervolgens een gecorrigeerde factuur te bezorgen met een duidelijke specificatie van de aangerekende kosten.

Alvast bedankt om dit zo snel mogelijk na te kijken. Ik hoor graag welke kosten precies tot het bedrag van €199,09 hebben geleid.

Met vriendelijke groeten,

Zanin Hassan

Solution acceptée

Super User

• 

8K Messages

Er is hier geen klantendienst van Orange op dit forum

Verder betwijfel ik dat je het internet thuis kunt bevriezen

Best met Orange contact opnemen

nr 5000 of via facebook/messenger

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus