Arne's profile

17 Berichten

Bepaalde dienste onbereikbaar via Orange

Niet helemaal zeker waar ik hiermee terecht moet maar sinds de cloudflare issues van gisteren heb ik problemen met het connecteren van mijn Bambu Lab Printer. Zowel de softwrae Bambu Studio als de printer zelf, Bambu Lab P2S geven meldingen dat er geen connectie kan worden gemaakt met de cloud diensten van Bambu. Authenticatie lukt, maar zodra dat is gebeurd, geeft de printer en de software aan er geen verbinding mogelijk is. Ik maak gebruik van Hey Telecom (Orange dus). Een vriend van mij, die Orange klant is rond de regio van Brussel heeft exact hetzelfde probleem. Diensten die hij niet meer kan bereiken zijn

• Synoligy (NAS cloud functies)
  • Bambu Lab cloud

Orange werd al gecontacteerd maar daar krijg je dus letterlijk de boodschap om 8uur te wachten en dan terug te bellen. Wat voor een SLA / service is mij dat eigenlijk?! Ze willen zelfs niets ondernemen. 

Als ik mijn Bambu printer laat verbinden met mijn hotspot (proximus) dan werkt het wel zonder problemen. Ik heb helaas geen idee welke ip's of url's synoligy of bambu gebruiken om te communiceren met hun cloud diensten en hun documentatie is daar ook niet duidelijk over. Ik zou al moeten een packet capture gaan doen om het te controleren. Kunnen jullie nagaan of er nog iets schort sinds die cloudflare issues? Volgens cloudflare zelf zou alles al moeten opgelost zijn ... . 

17 Berichten

Een halve dag wachten en 30min later is het opgelost. Enige feedback die jullie kunnen geven hieromtrend? 

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Arne​ Goedemorgen,

dan is het intussen in orde?

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User