Profil de CygnusProjects

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Bepaalde websites zijn niet toegankelijk

Beste,

Wanneer ik in mijnFluvius of gelijk welk platform wil gebruiken om in te loggen op de officiële Belgische/Vlaamse instanties krijg ik de foutmelding 'Het duurt te lang voordat idp.iamfas.belgium.be reageert.'

Ik heb dit probleem als ik via de router (Wifi) deze websites wil raadplagen, via 4G werkt het wel.

DNS instellingen al aangepast, laatste updates en drivers geinstalleerd maar niets blijkt te werken. 

Ook al de router even volledig gereset door de stroom te onderbreken maar geen soelaas helaas.

Iemand enig idee?

Mvg,

Wim

Super User

• 

8.2K  messages

@CygnusProjects  een goedemiddag. 

Heb je misschien de VPN opstaan bij een virusscanner?

2025.jpg

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Hoi @Josette, geen VPN actief. Ook al even zonder firewall geprobeerd maar niets blijft te werken.

Eveneens even op andere pcs en zelfs een mac op het netwerk geprobeerd maar allemaal resulteren in dezelfde foutmelding.

Super User

• 

8.2K  messages

@CygnusProjects  ik vermoed dat het adres een foutje bevat

ik geraak er ook niet op. 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Raar dat het wel via 4G lukt, zojuist met de klantendienst gebeld en blijkbaar kunnen ze ook niet helpen. Ik zal dan maar een portie geduld uitoefenen en hopelijk is het over een weekje opgelost want mijn belastingen moeten nog binnen. Bedankt voor het luisterende oor @Josette 

Super User

• 

8.2K  messages

@CygnusProjects  hier ook niet via 4G

Mijn virusscanner Norton afgezet geen verschil.

Je kan hier wel even een vraag stellen aan hun.

https://sma-help.bosa.belgium.be/en/contact

SUcces.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

@Josette contact opnemen met https://sma-help.bosa.belgium.be/en/contact resulteert helaas ook in een 'Het duurt te lang voordat sma-help.bosa.belgium.be reageert.' melding. Via 4G op mijn gsm dan het formulier ingevuld. Mijn 4G is wel van Proximus en dus buiten het Orange netwerk om. Desnoods zet ik een hotspot op mijn gsm op maar dat kan niet de bedoeling zijn. Enkele dagen wachten totdat de ambtenaren hebben kunnen reageren alvorens ik dat doe.

Super User

• 

8.2K  messages

@CygnusProjects Oké dat verklaart sel al de 4G hé.

Geduld is een mooie deugd.

Fijne avond. 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Blijkbaar was geduld het enige dat nodig was, na een verlengd weekend niets te kunnen doen op de officiële Belgische sites was het terug mogelijk vandaag.

Super User

• 

8.2K  messages

@CygnusProjects bedankt voor je antwoord.

Surfen maar. 

Loading...