Je gebruikt dus powerlines oke. En heeft je Nintendo ooit al online gegaan of is dit iets wat je nu voor het eerst opmerkt?
Heb ook eens achter wat info gezocht , gebruik namelijk zelf geen switch , en het is nog wel wat ingewikkeld dit voor elkaar te krijgen. Heb het betreffende artikel al eens doorgenomen maar het blijkt niet heel simpel. Het is iets wat je kan proberen het is niet gezegd dat het de oplossing gaat zijn.
Heeft ooit gewerkt, heb dan tijd geen online gedaan tot nu en dan krijg ik deze melding.
Nog iets wat mischien het vermelden waard is, ik ga binnenkort kabel leggen naar mijn poolhouse. Daar komt een access point die werkt op stroom via de kabel zelf. Nu lees ik ergens dat dit mogelijks niet word ondersteund door deze modem.
Heb ik een nieuwe router nodig en is het probleem hier mischien ook niet mee opgelost?
Wat betreft die stroom over de kabel. Dat noemt men PoE, Power Over Ethernet.
Daar heeft de modem en/of de router op zich niks mee te maken. Je moet voor een dergelijk toestel aan de kant van de modem minimaal een PoE Injector installeren, (een PoE switch kan ook), die gaat de stroom op de ethernetkabel steken. Je gaat dus in ieder geval al geen nieuwe of andere modem of router nodig hebben.
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@west
En wat heb je nog allemaal in je netwerk staan ? Dus een router of iets er nog achter of is het enkel de HGW van Orange ? Vertel daar eens iets over.
4
0