Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Internet valt vaak gewoon uit

Mijn buren in de blok waar ik woon hebben geen last maar mijn internet valt vaak gewoon uit

Vraag

• 

Wifi

22

1

0

• Temorary blacklisted

Natuurlijk. Ik zou het iets duidelijker en technisch concreter formuleren, zodat anderen meteen zien waar het probleem kan zitten. Hallo, Twee dagen geleden heb ik bij het instellen van mijn nieuwe gsm per ongeluk een verkeerd wachtwoord ingegeven bij de configuratie van mijn uitgaande SMTP-server.

Vraag

• 

Suggestie

21

1

0

• Mijn profiel op Klantenzone: meldingen is niet toegangelijk. Foutmelding dat ik niet de accounteigenaar ben

Hallo, ben 1 maand klant, enkel voor internet, niet voor mobile. Ik ga via laptop en browser naar de klantenzone. Foutmelding zegt dat ik contact moet opnemen met de accounteigenaar, maar dat ben ik zelf. Is een particulier abonnement enkel voor mezelf, dus daar zou maar 1 eigenaar moeten zijn: ik.

Vraag

• 

Instellingen

58

1

0

• 3mbit/sec en +100 ping ?

heeft er iemand nog last van hoge ms en superlage snelheid in regio stabroek ? ik zit meestal rond de 1Gbit/sec en 11ms, nu amper 3mbit/sec en over de 100 ping modem is al gereset geweest, haal dezelfde snelheid over kabel en wifi

Vraag

• 

Snelheid

80

2

• Wifi booster onjuist wachtwoord

Beste, Sinds deze week hebben we een wifi booster via Orange aangeschaft. Wat we ook proberen, steeds komt er onjuist wachtwoord als we willen verbinden. We nemen deze van de internetverbinding maar lukt niet. Ook niet het wachtwoord op de booster zelf. Wie weet raad? Bedankt!

Vraag

• 

Wifi

38

1

0

• Opzeg internet

Hierbij meld ik dat ik verhuis ben en zou ik graag enkel mijn internet stop zetten, maar wel mijn mobiel abonnement behouden.

Vraag

• 

Installatie

53

1

0

• Slechte verbinding

Ik heb al enkel tijd dat de uploadsnelheid van website heel lang duurt. Nu dacht ik zal wel over gaan, maar het word toch wel erger. Nu merk ik vandaag dat het beter is. Maar ik vermoed zolang actie is op de wifi. Gaat het terug komen. Ondanks dat altijd het wifi signaal wel goed is trekt alles binn

Vraag

• 

Wifi

71

2

0

• Internet

We hebben regelmatig problemen met internet sinds we overgeschakeld zijn van Telenet naar orange. Proleem gekend?

Vraag

• 

Modem

80

3

• Internet problemen bij ORANGE

Al paar dagen ervaren wij internet connectie problemen zowel breedband, wifi en mobile internet. Gedurende dag werd het irritant om internet connectie te hebben. Ervaart iemand dezelfde problemen?!? POST CODE: 1200

Vraag

• 

Signaalsterkte

83

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Aanvraag activatie eigen ONT (Zaram module + UniFi UDM) voor Fiber verbinding

Beste Tribe-moderators, Ik maak gebruik van vrije modemkeuze op mijn Orange Fiber-aansluiting. Ik wil mijn huidige Livebox-CA70 vervangen en mijn eigen hardware rechtstreeks aansluiten. Ik gebruik hiervoor een UniFi Dream Machine (UDM) in combinatie met een Zaram XGS-PON SFP+ ONT-module. Zouden jull

Vraag

• 

Modem

39

1

0

Loading...