Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Instabiele internetverbinding, snelheidsverlies en packet loss/jitter in online games

Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen of dat iemand van Orange dit bericht ziet, want via de telefonische klantendienst kom ik helaas niet verder. Meestal eindigt het gesprek met het advies om de modem opnieuw op te starten of de netwerkkabel te vervangen. Ongeveer een maand geleden bego

Vraag

• 

HOME Flybox

8

2

0

• Livebox fiber

Ik heb sinds kort een livebox fiber. Als ik mijn router die achter de livebox hangt in de DMZ wil zetten draait er een wieltje en word er niets opgeslagen. Ik heb dan geprobeerd om poorten te forwarden, ik kon de rules aanmaken maar als ik activate aanduid achter de rule flits de lijst even weg en g

Vraag

• 

Modem

27

1

0

• Ik heb problemen met zeer hoge upload latency & onvoorspelbare snelheden. Is er iemand die nog hoop kan schijnen op deze situatie?

Hallo orange community forum. Ik maak deze post aan omdat ik al geduren een jaar in een nieuw huis woon met mijn ouders. Wij hebben gedurend last van upload latency & zeer rondspringende snelheden die komen & gaan. Ik ben zelf niet de "accountbeheerder" want dat is technisch gezien onder mijn vader.

Vraag

• 

Snelheid

38

0

0

• Orange test

Is het e-mail adres testcenter@orange.be een e-mail adres van Orange?

Vraag

• 

Snelheid

36

1

• Internet

Waarom heb ik geen internet in duitsland? Aan wat ligt dat? Al ik naar Nederland ga heb ik wel internet vreemd.

Vraag

• 

Suggestie

21

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Internet op meerdere adressen

Kan ik op 1 account 2 internetaansluitingen verkrijgen op 2 verschillende adressen?

Vraag

• 

HOME

43

1

0

• Weergekeerd geen internet

Reeds 500 euro uitgegeven aan Routers en uitbreiding en hubs en nog steeds ligt het probleem bij de bron. Want orange modem is zelf niet toegankelijk met vaste lan en laptop. Steeds onderbrekingen en ben zeer ontevreden. !.!

Vraag

• 

Instellingen

53

1

0

• Geen wifi regio Ekeren

Ik heb geen Wifi regio Ekeren. Modem geeft niets verkeerd aan. Weet er iemand van een storing?

Vraag

• 

Tips & Tricks

112

2

0

• Geen betrouwbaar internet in Avermaat, Zele sinds 15 Juni

Zijn er nog mensen in de buurt die sinds deze datum problemen hebben met het internet van Orange of Telenet? Zowel onze overburen die Telenet hebben, als wij die bij Orange aangesloten zijn hebben dezelfde problemen op dezelfde tijdstippen. De klantendienst ziet dat wij problemen hebben maar zien ge

Vraag

• 

Download

71

1

0

• Router

rputero werkt niet meer

Vraag

• 

HOME Flybox

42