Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wifi booster onjuist wachtwoord

Beste, Sinds deze week hebben we een wifi booster via Orange aangeschaft. Wat we ook proberen, steeds komt er onjuist wachtwoord als we willen verbinden. We nemen deze van de internetverbinding maar lukt niet. Ook niet het wachtwoord op de booster zelf. Wie weet raad? Bedankt!

Vraag

• 

Wifi

13

1

0

• Opzeg internet

Hierbij meld ik dat ik verhuis ben en zou ik graag enkel mijn internet stop zetten, maar wel mijn mobiel abonnement behouden.

Vraag

• 

Installatie

47

1

0

• Slechte verbinding

Ik heb al enkel tijd dat de uploadsnelheid van website heel lang duurt. Nu dacht ik zal wel over gaan, maar het word toch wel erger. Nu merk ik vandaag dat het beter is. Maar ik vermoed zolang actie is op de wifi. Gaat het terug komen. Ondanks dat altijd het wifi signaal wel goed is trekt alles binn

Vraag

• 

Wifi

60

2

0

• Internet

We hebben regelmatig problemen met internet sinds we overgeschakeld zijn van Telenet naar orange. Proleem gekend?

Vraag

• 

Modem

61

3

• Internet problemen bij ORANGE

Al paar dagen ervaren wij internet connectie problemen zowel breedband, wifi en mobile internet. Gedurende dag werd het irritant om internet connectie te hebben. Ervaart iemand dezelfde problemen?!? POST CODE: 1200

Vraag

• 

Signaalsterkte

70

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Aanvraag activatie eigen ONT (Zaram module + UniFi UDM) voor Fiber verbinding

Beste Tribe-moderators, Ik maak gebruik van vrije modemkeuze op mijn Orange Fiber-aansluiting. Ik wil mijn huidige Livebox-CA70 vervangen en mijn eigen hardware rechtstreeks aansluiten. Ik gebruik hiervoor een UniFi Dream Machine (UDM) in combinatie met een Zaram XGS-PON SFP+ ONT-module. Zouden jull

Vraag

• 

Modem

33

1

0

• Onstabiel wifi netwerk in huis

Ik ondervind problemen door het wegvallen van het wifinetwerk, dit een tiental seconden tot max 1 minuut. Modem en mesh zijn recent vervangen en nog geen maand oud, dit omwille van dit probleem. De plaatsing van modem en mesh zijn met de technieker bepaald dus optimaal.

Vraag

• 

Wifi

57

1

0

Modem bij nieuw abonnement

Beste, Ik wil graag overstappen van BASE naar Orange draai graag eigen apparatuur en zou het fijn vinden om een modem in bruikleen te krijgen die kan bridgen. Bij base is dat alleen mogelijk met eigen modem weet iemand of dit bij Orange nog wel mogelijk is? Alvast dank

Vraag

• 

Modem

75

1

0

Betwisting factuur 00009277050726

Beste Orange-klantendienst, Ik neem contact met u op naar aanleiding van de betalingsherinnering voor factuur 00009277050726 van €199,09. Dit bedrag lijkt mij niet correct. Voor zover ik weet bedragen mijn abonnementen samen: - Abonnement 1: €11 - Abonnement 2: €20 - Abonnement 3: €15 Daarnaast hebb

Vraag

• 

HOME Flybox

68

1

0

• Niet tevreden over internet thuis

Sinds ongeveer een jaar is het internet thuis heel onstabiel. Regelmatig contact met helpdesk, technici aan huis gehad... Het probleem geraakt niet opgelost omdat andere bedrijven de kabels op onze nieuwbouwwijk moeten komen controleren/herstellen. Na 8j klant ben ik eigenlijk zover dat ik naar Prox

Aankondiging

• 

Download

82

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K