Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Nat type 3 Flybox
Hallo,
Sinds kort heb ik een flybox aangeschaft met de databoost. Word gebruikt voor licht gebruik internet en gamen (enkel online,, updates gaan over het vast abonnement).
Nu de verbinding op zich is stabiel genoeg om te gamen zonder echt lag te ervaren. Enkel 1 probleem waar ik totaal niet thuis in ben: het nat type. Zoals gezegd game ik dus online via de flybox op mijn ps4 en krijg ik continu een nat type 3. op zich niet storend, buiten dat de partychat van het psn netwerk niet werkt door de beperking van nat type 3.
Iemand die een oplossing voor dit probleem weet? heb zelf al wat liggen opzoeken... maar eerlijk gezegd een totale leek op dat vlak....
betreft de volgende flybox: 4g+ model B525s-23a
ps: verder heel tevreden over de flybox, werkt beter dan ik had verwacht.
Mvg

Geaccepteerde oplossing
ScortMK4
Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Update: Heb via facebook messenger een berichtje gestuurd. En inmiddels is het opgelost.
Ze hebben gewoon even een andere apn geactiveerd? Zelf dan op de flybox even "Dial-up -> profile management -> nieuw profiel maken -> en onder apn de web.res.be verandert naar web.pro.be"
en nu zitten we op nat type 2
Bedankt voor de hulp allen en de klantendienst van orange mag dan wat trager zijn,, zodra ze antwoorden met een oplossing is het dan ook effectief opgelost 😉 top! weer een blije klant die erover denkt om telenet buiten te gooien 😉
ps: De tip is dus gewoon even orange contacteren via de social media en krijg je relatief snel een oplossing voorgeschoteld^^
3
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Hoi @ScortMK4
Je bent niet de eerste met dit probleem ....
Neem eens volgende thread door, misschien kun je daar iets uithalen:
https://community.orange.be/t5/Internet/NAT-type-veranderen/td-p/9461
3
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 Berichten
Hallo @ScortMK4,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0
0
Sels
Pisteur confirmé
•
7 Berichten
Blijkbaar gaat dit niet meer..
Technieker wou het niet doen en zei dat het niet kon.
Iemand nog ervaring hiermee ?
Mijn post : https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Flybox-en-IP-camera-werkt-niet-Niet-kopen/m-p/69859/highlight/false#M1901
0
0