Profil de pieter_vde

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

problemen vast internet

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Super User

 • 

7.2K  messages

@pieter_vde 

Sorry neen, ik heb iets gelijkaardigs nog niet vernomen. Ik denk dat je best de klantendienst blijft lastigvallen tot er een oplossing komt. En vergeet niet om een compensatie voor de geleden schade te vragen, want de factuur zullen ze wel niet vergeten ...

Super User

 • 

11.1K  messages

@pieter_vde  het is een zeer vervelend probleem als ik het zo allemaal lees. Er zijn ook al genoeg stappen ondernomen vanuit uw kant en het probleem is ook blijkbaar al door gegeven aan de 2e hulplijn. Dat wil dus zeggen dat er technisch gezien iets achterliggend verkeerd is kan zijn , activering modem of activering op het netwerk of ergens iets van die aard. Wat @Cdt24801  zegt moet je zeker niet vergeten om regelmatig contact te houden met de klantendienst zodat het 'warm' blijft bij hun dat het ook echt opgelost wordt. Wat u wel kan doen is vragen achter een flybox misschien dat u die eventueel kan krijgen ter vervanging van het internet , tot het probleem is opgelost. Of u deze krijgt weet ik niet maar vragen staat vrij. Voor de factuur zou ik een compensatie vragen dat u niet gehele som betaald want u heeft uw diensten niet optimaal kunnen benutten. Probeer eventueel ook via FB Messenger een bericht te sturen zodat deze ook een inzage kunnen geven want daar krijgt u meestal wel sneller antwoord.

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

vandaag nogmaals met de technische dienst gebeld, hadden het nogmaals opnieuw doorgegeven aan hun achterliggende diensten, en weer krijgen ze 7 werkdagen om het probleem op te lossen... Waar blijft de logica??? Eerste keer moeten ze antwoorden binnen de 4 werkdagen, is niet gebeurd, allee we geven ze nog eens 4 werkdagen wanneer ze moeten antwoorden. Ook dit is niet gebeurd en nu krijgen ze 7 dagen om te antwoorden. Snap niet op wat ze zich baseren en ook niet voorwat ze er nog dagen op plakken. Kwa klantvrinedelijkheid en behulpzaamheid kan dit absoluut tellen!!!!!!

Daarna maar naar de klantendienst gebeld om het probleem voor de 79ste keer uit te leggen. Nu zouden ze me een flybox gaan opsturen, en zou deze zelfs krijgen zonder vergoeding!! Ben al bang naar het eerst volgende factuur dat ze mij gaan sturen!!! Had zelfs gezegd dat ik hem achteraf ging terug brengen naar orange shop, maar dat was zelfs niet nodig.

Heeft er iemand dit nog meegemaakt??

Ben benieuwd wanneer het helemaal opgelost gaat zijn, en tegen welke prijs.....

Super User

 • 

7.2K  messages

@pieter_vde 

Ik ben even benieuwd als jij. Hou ons op de hoogte.

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

vandaag vervolg van de soap....

Had tijdelijk een zwaarder mobiel abonnement gekregen, volledig gratis zodat ik toch voldoende op internet kon. Krijg ik vandaag mijn factuur aan en daar durven ze alles nog aanrekenen, zowel abonnement van mijn vast internet als het volledig zwaarder mobiel abonnement!! Dit te weten dat tot op heden mijn vast internet nog altijd niet werkt! DAG 21!!!

Telkens je technische dienst belt, zijn ze ermee bezig, en zou het morgen waarschijnlijk opgelost zijn, maar ze houden me op de hoogte! Heb nog maar 1 maal telefoon zelf gekregen van orange en dat is geleden van 29/12!

Waar zijn ze hier toch mee bezig??? 

Pisteur vétéran

 • 

43  messages

Ik begrijp het niet helemaal, had je voordat ze de modem hadden vervangen wel werkend internet van orange, zo ja waarom hebben ze je modem dan vervangen?

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Na heropstart van de modem werkte mijn internet terug perfect. Maar bij de technische dienst van Orange zagen ze nog 7 fouten staan op de modem (wat of hoe hebben ze me nooit verteld). Daarom hebben ze van Orange uit beslist om mijn modem te vervangen...

Super User

 • 

7.2K  messages

Geen fraaie zaak .... ☹️

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Ugh @pieter_vde,

Totem vermoed dat het intussen al opgelost, maar neem zeker een kijke in dit gesprek. Daar vind je tips&tricks om problemen met je wifi te verhelpen.

Wat andere tribers hebben gezegd is ook helemaal correct, voor zulke zaak hou je best regelmatig contact met de Customer Service stamleden of de Webcare stameleden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...