Profil de Nicovandenbon

Pisteur vétéran

 • 

43  messages

Trage wifi

Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.

Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.

Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.

Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.

Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.

Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.

Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....

Super User

 • 

7.7K  messages

@Nicovandenbon 

Kun je eens zien welke snelheid je hebt met een kabel ?

Verder, kun je je wifi kanaal in de modem eens op 1, 6 of 11 zetten (niet op auto dus) en zien wat dit geeft ?

Met de Airport utility van apple kun je een wifi scan doen. Kijk op welk kanaal de sterkste zitten (buren) neem een kanaal waar de buren niet op zitten (1, 6 of 11)

Pisteur vétéran

 • 

43  messages

Ik heb Mesh Wi-Fi aangezien ik boven geen Wi-Fi had. Heb Wi-Fi uitgeschakeld op de modem. Tot zondag had ik prima Wi-Fi, en nu niet meer...

Heb Samsung GSM.

Pisteur vétéran

 • 

43  messages

Heb Mesh Wi-Fi van Orange ( ter info )

Super User

 • 

7.7K  messages

@Nicovandenbon Weet niet of je het kanaal van de mesh kan configureren. Ook na te zien

  • goede verbinding tussen meshes onderling
  • eens proberen op de 5 GHz band( minder ver maar betere snelheid)

Super User

 • 

7.7K  messages

@Margot 

Eens het kanaal nazien, 1, 6 of 11

Op 2.4 GHz haal ik met mijn iphone rond de 30 Mbps. Op 5GHz 90+

Pisteur vétéran

 • 

43  messages

Kan geen kanaal kiezen op de Mesh, onderlinge verbinding is weggevallen, stekker uitgetrokken, reset, uit - en aangezet, verbindingsknop ingedrukt, Mesh verplaatst ( hielp even ), allemaal zonder resultaat...

Pisteur expérimenté

 • 

30  messages

@Nicovandenbon Heb ook last van trage wifi

Super User

 • 

11.1K  messages

@Nicovandenbon  ik heb een even je posten gelezen en je hebt dus aangegeven dat je Mesh - wifi systeem steeds wegvalt. Bij een Mesh systeem is het heel belangrijk dat je de torentjes op de juiste exacte plaats neer zet. Als dat niet zo is kan het dus zijn dat je even wifi hebt en dat het torentje zijn signaal verliest van dat ene torentje. Maar blijkbaar heb je te weinig torentjes en zal je er eentje tussen moeten zetten. Ik heb ook een Mesh wifi systeem , niet van Orange , maar heb er vier staan. Ik had ook wel eens uitvallende connectie en ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak en ja dat was een torentje te weinig. Nu heb ik overal perfecte wifi dus geen probleem. 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Hey 1ste keer hier weet iemand waarom wifi steeds wegvalt heb al met klantendienst gebeld mr ga dan 2dagen goed en dan terug naar af...ben ook niet zo handig hier in tribe lukt mezelf niet om iets te plaatsen daatom dat ik het hier om deze manier doe

dankuuuuu 🙏😁

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Ga ik zeker doen en idd hopelijk opgelost en nog wat bijgeleerd ook thx 😉

Loading...