5 Messages
Wanneer op smallband?
Iemand een idee vanaf waneer de gebruiker op smallband word gezet? Of doet orange dit niet? Heb soms het gevoel na zeer grote bestanden te downloaden ik plots een tijd traag internet krijg.
5 Messages
Iemand een idee vanaf waneer de gebruiker op smallband word gezet? Of doet orange dit niet? Heb soms het gevoel na zeer grote bestanden te downloaden ik plots een tijd traag internet krijg.
Solution acceptée
Manu
43 Messages
Het onbeperkt internet bij Orange is de eerste 750GB (tijdens piekuren) per maand aan de volledige snelheid (100Mbs). Nadien word je als grootverbruiker bekeken en kan het zijn dat je een tragere verbinding krijgt (10Mbs).
Meer informatie hierover kan je terugvinden via volgende link:
https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/fair-use-policy
4
raskit
44 Messages
Heb je het Love-abonnement? Want ik dacht dat het internet daar onbeperkt was.
Bij het aparte internetabonnement lees ik wel dit: "Nadat je je surfvolume hebt opgebruikt, kan je gratis blijven surfen tegen verlaagde snelheid (256 kbps)."
0
0