1 message(s)
Mijn ervaring met Orange Belgium is absoluut onacceptabel.
Ik ben al meer dan 7 jaar prepaid klant en waardeer mijn simkaart structureel op (beltegoed en data). Bij aankoop heb ik mij correct geïdentificeerd en ben ik officieel geregistreerd. Toch is mijn nummer inmiddels al weken geblokkeerd. Ik ben onbereikbaar en kan zelf niet bellen, met alle gevolgen van dien.
Omdat mijn eigen nummer niet werkt, moest ik via een ander nummer contact opnemen met de klantendienst. Telkens wordt gezegd dat het probleem naar de technische dienst wordt doorgestuurd en dat het opgelost zal worden. Vervolgens blijft het stil. Geen terugkoppeling, geen oplossing, geen enkele verantwoordelijkheid.
Daarnaast krijg ik tegenstrijdige informatie: volgens de ene medewerker is er niets aan de hand, volgens de andere moet ik mij opnieuw identificeren met een Belgische ID-kaart. Ik woon inmiddels in Frankrijk en beschik niet meer over een Belgische ID. Ik heb wel een geldig paspoort, maar daarvoor zou ik persoonlijk naar een Orange-winkel in België moeten reizen (ongeveer 2000 km). Dit is volstrekt onredelijk.
Dat een trouwe klant van 7 jaar, die altijd correct opwaardeert en dus betaalt, op deze manier behandeld wordt is ronduit schandalig.
Indien dit niet onmiddellijk wordt opgelost en mijn nummer per direct wordt heractiveerd, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, waaronder het indienen van een officiële klacht bij de telecomombudsman en het escaleren van deze kwestie.
Dit is geen service. Dit is klanten in de steek laten.
Question
•
mis à jour
89
2
Solution acceptée
Gregory
+56 plus
Super User
•
Als het langer is 12 maanden is dat je de prepaid herladen hebt, wordt het nummer gedesactiveerd. https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/hoe-lang-mijn-herlaadkaart-geldig
Verder vind je hier alleen klanten, geen klantendienst van Orange
Good luck
0
0
YousraB
+35 plus
Modérateur
•
Hey @Marver Op het forum kunnen wij je hier helaas niet verder helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantendienst. Je kunt dit ook doen via social media, zoals Facebook of Instagram.
0
0