5 Messages
tijdens sales faze werd me verteld dat tv light in het apple eco systeem goed zou werken, maar niet dus. ook zegt de niet zo goed Nederlands sprekende helpdesk medewerker tot 2x toe dat er een app is voor mijn LG tv (recente LG OLED) maar ik ben ondertussen zeer zeker dat die er niet is (dat is geen android store). En de app van/site van orange kan ik niet via AIRPLAY laten spelen (DRM protectie).
advies: zorg voor een goede oplossing in het apple ecosysteem en communiceer in de sales faze veel duidelijker over de huidige beperkingen.
oplossing: tv vlaanderen is voor mij dan aan dezelfde prijs een goed alternatief en dus wil ik orange tv light verwijderen.
probleem: dus orange tv light voorlopig dan er uit. maar in de klantenzone kan ik dit echter niet geregeld krijgen. als ik op meer informatie bij tv light klik dan is er al 3 dagen gewoon een 'timeout', site 'crasht' na de timeout. via de helpdesk hoor ik dat het ook voor hen niet werkt en ik later eens moet terug bellen. heu ?
ik ben echter gisteren ergens toch op een pagina gestoten waar ik wel diensten kon verwijderen maar ik kan die pagina niet meer terug vinden. iemand een linkje?
Question
•
mis à jour
131
3
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@koenhandekyn
Voor de beëindiging van je mobiel abonnement, internet- en/of tv-diensten, of andere,
neem contact op met onze klantendienst op het nummer 5000
Succes.
0
0
K
koenhandekyn
@Josette dank maar dat deed ik dus en ik kreeg toen te horen dat het ook voor hen niet werkte en ik later maar eens moest terug bellen. ik heb ook geen enkel verhaal op papier dat ik eigenlijk donderdag laatst wou afsluiten. toch dank voor je reactie.
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@koenhandekyn jeetje wat is me dat nu weer?
Je zou maandag naar een shop kunnen gaan?
Misschien kunnen die jou helpen,
of probeer deze eens?
FB-Messenger een berichtje sturen.
Kan wel even duren.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Fijne avond.
0
0