Profil de pieth

Pisteur confirmé

• 

8  messages

jeudi 29 juillet 2021 08:15

4G niet geactiveerd na nummeroverdracht

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de activatie van 4G na nummeroverdracht?

Bellen en SMS werkte vrijwel onmiddellijk, ik wacht nu al 2 dagen op 4G.

Overdracht van Scarlet naar Orange.

Toestel is iPhone X

Solution acceptée

Pisteur confirmé

• 

8  messages

il y a 4 ans

@TVK @JulieCools @Coconut @patrick2 

bij mij blijkt alles nu te werken zoals het hoort, hebben jullie al getest?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Dat is super @pieth  dat het werkt !! 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@pieth  

Je toestel al eens herstart ? Hier kan je ook eens kijken hoe je toestel in te stellen. Kan zijn dat je APN instellingen niet correct staan. Meestal zou het voldoende moeten zijn je toestel te herstarten want ook na een overdracht heb je direct 4G.

Pisteur confirmé

• 

8  messages

@patrick2 ik heb dat al ettelijke malen geprobeerd. Ik heb ook al verschillende keren de klantendienst gebeld. Daar krijg ik afhankelijk van de persoon die ik aan de lijn heb een verschillend antwoord.

- Voor hen is alles in orde

- het kan tot 24 u duren eer dat geactiveerd wordt

- probeer nog eens binnen 15 min

- het is een probleem bij alle nieuwe activaties

- ...

allemaal antwoorden om me af te schepen, maar ondertussen geraakt het niet opgelost...

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@pieth  

De antwoorden die verschillend zijn zullen niet zijn om je af te schepen. Ik denk eerder dat ze het zelf niet weten wat er verkeerd gaat en dat ze je proberen te helpen maar niet op de juiste manier. 

Je kan beste eens via Messenger sturen op Facebook als je een account daar hebt. Daar je vraag dan eens stellen , of beter gezegd je probleem voorleggen. Daar wordt je naar mijn mening net iets beter geholpen en krijg je uiteindelijk ook een oplossing voor je probleem. Houd er wel rekening mee dat ze niet altijd direct zullen antwoorden kan zijn door drukte of omdat ze je probleem direct bij de juiste dienst zullen voorleggen. 

Heb in het verleden nog via die weg gestuurd en moet zeggen daar ben ik altijd goed en correct geholpen. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@pieth  van mij krijg je deze al:

Tagnieuw.jpg

4.4K  messages

il y a 4 ans

Hier hetzelfde probleem! Er zijn blijkbaar problemen met de registratie van nieuwe nummers, dit storing kan tot twee dagen duren of tot volgende week is er mij verteld....

Bellen en SMS lukt wel, ( mobiel internet op 4G niet )

Mvg

Éclaireur novice

• 

2  messages

il y a 4 ans

Heb hetzelfde probleem, vandaag naar een orange winkel geweest en blijkbaar heeft iedereen die sinds maandag een abonnement heeft genomen dit probleem. Ze zijn er aan het werken maar wist niet te zeggen tegen wanneer het zou opgelost zijn. Regelmatig eens mobiel opnieuw opstarten om te zien of het al dan niet reeds verholpen is was hun antwoord.

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

il y a 4 ans

Ik heb hetzelfde probleem! Al verschillende keren gebeld naar het 5000 nummer maar daar sturen ze het probleem door naar de technische dienst en die zouden het moeten oplossen maar wanneer konden ze mij niet zeggen...

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

il y a 4 ans

Hier hetzelfde probleem. Heb al spijt dat ik ben overgestapt. Je bent nog maar net klant en de problemen beginnen al.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@TVK  

Zo een probleem kan bij elke provider gebeuren dat is niet enkel bij Orange. Dus je hoeft er geen spijt van te hebben. Ben ook al eens overgestapt naar een provider en dat er niks werkte of dat een deel van de diensten maar werkte. Heb ook al voor gehad dat ik een andere modem moest gaan halen en dat die bij thuis komst ook niet werkte omdat het weekend was. Dus er kan altijd overal wel iets verkeerd gaan. Orange zal dit probleem ook oplossen. 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

@patrick2 

ik vind het lovenswaardig dat je zo positief blijft tov Orange. Ik heb de klantendienst de vorige week ettelijke malen gebeld, omdat ik die 4G voor mijn beroep wel nodig heb. Bij een andere medewerker van de klantendienst krijg je een ander antwoord te horen, terwijl het probleem blijkbaar al van vorige maandag gekend is bij Orange. Een minimum aan correcte informatie mag toch wel verwacht worden, wetende dat er bij elke provider toch wel eens iets misloopt ooit. Een aankondiging op hun website of via de verkopers van Orange abonnementen kan veel miserie voorkomen en zorgt ervoor dat Orange er veel geloofwaardiger uitkomt. Eerlijkheid duurt het langst en zorgt voor loyaliteit bij de klanten. Dit issue is voor vele klanten een slecht begin, en dat blijft hangen.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@pieth  

Ben tegen iedere provider wel lovenswaardig omdat ik uit ervaring weet dat er dingen mis gaan. Dit is altijd een slechte timing voor iedereen en ja mensen hebben nu eenmaal bepaalde diensten nodig. 

Ik treed je zeker bij dat de klantendienst dit wel kan en moet melden aan een nieuwe klant of een bestaande klant. Er om heen draaien helpt niemand vooruit en voor een nieuwe klant is het inderdaad een 'slecht begin'. Toen ik nog voor Telenet werkte en er was iets niet goed voor een nieuwe klant dan melde ik dit er wel bij. In het begin dat Telenet mobiele abonnementen kreeg en dat dus de lancering er van kwam is er ook veel mis gelopen ( ik treed niet in detail ) Als er dan nieuwe klanten zich aanmelden zei ik gewoon tegen de klant , ok u kan activeren maar houd er rekening mee dat dit langer dan een week kan duren. Op die manier wist een klant waar deze aan toe was. Daarbij deed ik ook een kleine uitleg , zonder details , waarom het zo lang duurde. 

Het is ook inderdaad zo dat een 'nieuw' begin van je provider het meeste blijft hangen. Het staat en of valt als dingen wel of niet goed lopen. Enkel heb ik geleerd dat als er al een 'valse start' is dat men die eigenlijk maar moet proberen te vergeten. En dan hopen dat de provider toch doet wat je verwacht als de problemen opgelost zijn. 

Vind het niet echt kunnen dit probleem al een week duurt. Weet nu niet de technische kant ervan wat het probleem is maar Orange zou dit wel vlotter opgelost mogen hebben ook daar treed ik je wel bij. 

Loading...