Pisteur confirmé
•
8 messages
4G niet geactiveerd na nummeroverdracht
Zijn er nog mensen die problemen hebben met de activatie van 4G na nummeroverdracht?
Bellen en SMS werkte vrijwel onmiddellijk, ik wacht nu al 2 dagen op 4G.
Overdracht van Scarlet naar Orange.
Toestel is iPhone X
Solution acceptée
pieth
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 4 ans
@TVK @JulieCools @Coconut @patrick2
bij mij blijkt alles nu te werken zoals het hoort, hebben jullie al getest?
1
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 4 ans
@pieth
Je toestel al eens herstart ? Hier kan je ook eens kijken hoe je toestel in te stellen. Kan zijn dat je APN instellingen niet correct staan. Meestal zou het voldoende moeten zijn je toestel te herstarten want ook na een overdracht heb je direct 4G.
2
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@pieth van mij krijg je deze al:
0
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Hier hetzelfde probleem! Er zijn blijkbaar problemen met de registratie van nieuwe nummers, dit storing kan tot twee dagen duren of tot volgende week is er mij verteld....
Bellen en SMS lukt wel, ( mobiel internet op 4G niet )
Mvg
0
Coconut
Éclaireur novice
•
2 messages
il y a 4 ans
Heb hetzelfde probleem, vandaag naar een orange winkel geweest en blijkbaar heeft iedereen die sinds maandag een abonnement heeft genomen dit probleem. Ze zijn er aan het werken maar wist niet te zeggen tegen wanneer het zou opgelost zijn. Regelmatig eens mobiel opnieuw opstarten om te zien of het al dan niet reeds verholpen is was hun antwoord.
0
0
JulieCools
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 4 ans
Ik heb hetzelfde probleem! Al verschillende keren gebeld naar het 5000 nummer maar daar sturen ze het probleem door naar de technische dienst en die zouden het moeten oplossen maar wanneer konden ze mij niet zeggen...
0
0
TVK
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 4 ans
Hier hetzelfde probleem. Heb al spijt dat ik ben overgestapt. Je bent nog maar net klant en de problemen beginnen al.
3
0