Profil de ElienV

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

vendredi 17 février 2023 12:08

Abonnement go light

Mijn vriend en ik hebben beide een go light abonnement. We betalen allebei 12 euro per maand. Volgens my orange heb ik 4 gb internet en mijn vriend 500 mb. Hoe komt dit en hoe kan dit opgelost worden? 

Guerisseur expérimenté

 • 

593  messages

il y a 2 ans

Dag @ElienV ,

Iedere Go Light heeft 4Gb mobiele data dus ik vraag me af waar je dit gezien hebt dat jouw vriend maar 500Mb zou hebben.

Zou het kunnen zijn dat je bvb "Smart data 500Mb" ziet staan? Indien dit zo is, dan zal jouw vriend 4Gb hebben + 500Mb van de optie smart data. Wanneer je mobiele data verbruikt dan wordt eerst de 500Mb opgebruikt en daarna pas de 4Gb.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Hallo Pietse, 

In zijn my orange zone. We betalen beide niet voor smart data. 

 

 

Apprenti pisteur

 • 

7.2K  messages

il y a 2 ans

Zijn die data niet recent opgetrokken, gepaard gaande met een prijsstijging?

Misschien dat het bij uw vriend nog niet correct wordt weergegeven. daar kunnen wij verder niks aan doen, zijn zelf hier ook allemaal gewone klant. Je zal dit met de klantendienst moeten regelen vrees ik ...

Guerisseur expérimenté

 • 

593  messages

Die zijn idd opgetrokken maar dan van 2Gb naar 4Gb.
Heel in het begin, toen de beesten net "uitgestorven" waren, m.a.w. omschakeling van Kolibrie naar Go Light, was het 500Mb.

@Elien , ik zou zeggen, mocht je eens een screenshot kunnen sturen dan kan het voor ons misschien ietsje duidelijker worden vermits wij ook maar klanten zijn die onze ervaringen delen met andere klanten.
Mocht het lukken voor een screenshot te maken en te sturen, let er dan wel op dat er geen gevoelige gegevens opstaan zoals telefoonnr, adres, klantennummer enz.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Dat is idd opgetrokken zoals bij mij is gebeurd maar niet bij mijn vriend. 

 

Apprenti pisteur

 • 

7.2K  messages


@ElienV  schreef:

Dat is idd opgetrokken zoals bij mij is gebeurd maar niet bij mijn vriend. 

 


Dan kun je maar één ding doen en dat is verhaal halen bij de klantendienst. Zij moeten dat rechtzetten.

Loading...