Pisteur expérimenté
•
17 messages
Data Flybox niet op 0 gezet?
Hallo,
Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts
291,73MB verbruikt hebben en bovendien heb ik geen
verwittigingssms ontvangen ( 80%/100%) toch geeft mijn klantenzone aan dat ik reeds biijna al mijn data opgebruikt heb.
Ziet er naar uit dat op 14 november mijn data niet gereset werd.
Zeer vervelend, Orange zou rood moeten uitslaan van schaamte.
Solution acceptée
Torvicx
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 4 ans
Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 4 ans
@Torvicx
Kun je aub je bericht bewerken en je dus je klantnummer verwijderen ?
Het is een openbaar forum en met een klantnummer kan je heel veel doen tegenwoordig dus moest het in verkeerde handen komen dan is het te laat.
Anders zal je vraag verwijderd moeten worden.
0
OTheIrony
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 4 ans
Dag Torvicx,
Identiek hetzelfde probleem hier. Gisteren (26/11, mijn factuurdatum) werd er ineens 130Gb verbruik bijgelapt. Op mijn laatste factuur staat onderaan dat het de facturatie van 18/11 - 17/12 betreft.
Lijkt mij een administratieve fout in de facturatie die retroactief je verbruik aanpast.
Volgens de klantenzone zou ik hierdoor nog 9Gb over hebben voor de komende drie weken, in tijden van verplicht thuiswerk is dit absoluut onacceptabel.
1
Torvicx
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 4 ans
Net gebeld met Orange, ze zeggen dat er een algemene storing is en dat ze niet weten tegen wanneer het opgelost zal zijn. Kan elk moment in orde komen volgens de persoon aan de andere kant van de lijn. Geen woord over compensatie, nada.... Orange is the new black.... 🤣
2
Synabo223
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 11 mois
Ik had ook zelfde probleem verbruikt 4g zonder dat ik op mijn gsm zit
0
0