NP1's profile

2 Messages

Flybox home alleen surfvolume beschikbaar

Verleden jaar kocht ik een Flybox voor gebruik tijdens 7 maanden per jaar op mijn tweede verblijf. alles verliep perfect. Ik liet het abonnement stopzetten en moest eind maart een nieuwe simkaart halen om het abonnement opnieuw te activeren. De laatste dagen van maart verliepen goed, maar vanaf de eerste dag van de nieuwe abonnements maand stond mijn databoost verbruik dadelijk als volledig opgebruikt , alleen het surfvolume was nog beschikbaar. 135GB opgebruiken op een dag met 2 (oudere) personen lijkt me sterk. De Flybox is beveiligd met een paswoord. De Technische dienst had geen oplossing en stelde voor te wachten tot de volgende factuur om te zien wanneer er verbruikt werd . Op de eerste dag van de huidige abonnementsmaand keek ik om 9u 's ochtends naar de Klantenzone en wat denk je , weer staat de 135GB Databoost als opgebruikt.  Men heeft nu , na 2x bellen , een dossier aangelegd, maar ik heb niet veel vertrouwen in de Technische dienst . Men houdt je telkens een half uur in wacht zonder met een oplossing te komen. Heeft iemand dit probleem ook al gehad ? 

Solution acceptée

Modérateur

• 

112 Messages

Hey NP1, het enige dat ik je op dit moment kan aanraden is om het dossiernummer bij te houden en periodiek contact op te nemen met de klantendienst via de 5000 of sociale media en als je extra vragen hebt dat dossiernummer door te geven.
Zo kunnen zij jou ook een statusupdate geven wanneer je die wenst. Van zodra zij het probleem hebben opgelost gaan ze jou ook contacteren hiervoor.

2 Messages

Hallo, probleem is nog steeds niet opgelost. Niemand heeft me gebeld. Vandaag zelf gebeld naar technische dienst, tot 2x toe hebben ze na 15 minuten praten over het probleem gewoon de telefoon dichtgegooid. Ik zie duidelijk op mijn factuur staan dat ik 19 GB verbruikt heb van de 150. Maar toch had ik geen internet meer . Ook deze maand gewoon 15 GB surfvolume kunnen gebruiken. Klantendienst is heel onvriendelijk, zegt gewoon dat ze zien dat 150GB verbruikt is, kijken zelfs niet naar mijn factuur om het echte verbruik te controleren. Een supervisor kunnen ze me ook niet doorgeven. Om hopeloos te worden.

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•