Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Modem
Wij hebben een verouderde versie van modem maar om die te vernieuwen zouden we daarvoor moeten betalen.
nu vernemen wij dat de klanten van Telenet dit gratis kunnen aanvragen?
zou dit mogelijk zijn bij Orange???
Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Wij hebben een verouderde versie van modem maar om die te vernieuwen zouden we daarvoor moeten betalen.
nu vernemen wij dat de klanten van Telenet dit gratis kunnen aanvragen?
zou dit mogelijk zijn bij Orange???
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Je zult naar de 5000 moeten bellen om dit te weten te komen, @Sanne1973
Bij Telenet is het alleen gratis als je van abonnement verandert en je huidige modem niet geschikt is voor dat abonnement. Anders moet je € 70,25 betalen
Idem voor een niet-kapotte decoder: € 32,23
Zie hier bij Telenet
- Dan kan het dat je een nieuwe modem nodig hebt.
- Die modem is gratis.
- Je kunt hem zelf installeren of het laten doen tegen betaling.
- Dan kost dit € 70,25, inclusief de installatie.
- Je kunt het regelen op 015 33 22 66.
- Bekijk op Klantenservice hoe je kunt nakijken of je een nieuwe modem nodig hebt.
Laat weten of het gratis is
Good luck
0
Case321
Pisteur vétéran
•
46 Berichten
Volgens wat ik begrepen heb zou deze modem gratis zij bij Orange. Bvb als je internet Boost besteld.
“Om in te tekenen op de optie Internet Boost, heb je de meest recente modem nodig. Vraag deze optie en de modem (gratis) aan bij onze klantendienst op het gratis nummer 5000.”
Zie klik.
klik
0
0
td2
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Ik zou zeggen neem contact op met jullie dicht bij zijnde winkel, ze kunnen u daar de juiste info over geven. Het 1 pakket is het ander niet.
1
0
Yagoda
Pisteur expérimenté
•
25 Berichten
Ik had ook een verouderde modem en heb voor mijn nieuwer model toch niks extra moeten bijbetalen 🤔 Wel al ff geleden ondertussen...
0
Yagoda
Pisteur expérimenté
•
25 Berichten
Tja de ene provider is de andere niet 😉
Goed mogelijk dat dit bij Teleklet gratis is en dat je er ondertussen bij Orange moet voor betalen maar het gaat hier om een eenmalige kost terwijl Teleklet je iedere maand aan abonnement een pak meer kost dan Orange...
0
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@Yagoda
Ik stuur je een persoonlijk bericht met een oplossing!
Mvg
0
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@Sanne1973
Indien je oud toestel problemen heeft dan is Orange verplicht je ern nieuw toestel te geven.
De nieuwste versie.
Als je hinder ervaart, contacteer hen en laat het hen weten want ik mijn oudere modem deed vreemd en kreeg een gratis nieuwste versie modem van Orange + plaatsing ervan.
Veel moed en succes!
0