Pisteur confirmé
•
5 Berichten
Thank you film
Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Normaal kan je dinsdag toch naar de film 1 plus 1
Maar als we naar 8790 sturen dan krijgen we geen reactie
Pisteur confirmé
•
5 Berichten
Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Normaal kan je dinsdag toch naar de film 1 plus 1
Maar als we naar 8790 sturen dan krijgen we geen reactie
Geaccepteerde oplossing
GERDJE88
Pisteur confirmé
•
5 Berichten
Ik zie dat het probleem met de bioscoop tickets vandaag inderdaad al is bekend gemaakt, ik heb hier een dossier van voor je aangemaakt met dossiernummer 6...... en zullen onze expert's een berichtje versturen zodra het probleem is opgelost. 😊
Zijn er nog andere vragen waar ik je verder mee kan helpen?
Volgende week zal het dus wel werken
0
0
Louise95
Éclaireur novice
•
1 Bericht
Ik zit met hetzelfde 'probleem'.
1
EmmzLegendary
Pisteur expérimenté
•
12 Berichten
Goede dag
Het probleem kan intern zijn bij Orange. Mogelijk is er een storing in het netwerk van Orange.
Wat betekent dat je inderdaad recht hebt op je tickets maar geen bericht terug krijgt door een storing en je bericht mogelijks niet verwerkt wordt.
Wat je kan doen is eens bellen naar de klantendienst van Orange.
Zij zullen u wel verder helpen.
Met vriendelijke groeten
EmmzLegendary ✌️
0
0