Lotteee's profile

1 message(s)

Bestelling gsm

Ik heb op 25/7 een gsm besteld online, maar heb sindsdien nog niks ontvangen of gehoord. Heb al meerdere keren gebeld naar het nr 5000, maar daar werd iedere keer de telefoon afgeduwd. Heb vandaag eens geprobeerd een bericht te sturen via facebook, maar nog geen antwoord. Dus iemand een idee waar ik hun eventueel zou kunnen contacteren hiervoor ? 

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@Lotteee  een goedenavond,

dat is inderdaad niet fijn, maar afgeduwd worden ook niet!

FB duurt altijd eventjes daar is het heel druk.

Hier kunnen wij je ook niet helpen, online bestellingen is altijd een risico hé.

Ze zeggen overal op de sites binnen de zoveel uren wat niet logisch is natuurlijk.

In een shop kunnen ze je niet helpen omdat je dat online besteld hebt.

Lees hier eens aub.

https://www.orange.be/nl/ivr-helper-nl 

Zit een weekend in.

Ik zou als ik jou was morgenvroeg op de eerste minuut opbellen  8.00 uur als ze pas beginnen. 

En geduld is ook een mooie zaak.

Succes.

(Modifié)

1 message(s)

Dag Lotte.

Hier hetzelfde... 22/7/25 een gsm besteld. Niks gehoord. Hangen al anderhalve week aan de lijn. Er is al 4 keer een "spoed" van gemaakt. Wat dat ook mag betekenen. De ene keer behandeld de back-office dit soort dossiers "normaal" en de andere keer een leidinggevende. Beide mogen we niet spreken... De back-office heeft zelfs geen nummer om op door te verbinden... Wat een grap. Het geld is natuurlijk wel direct afgeschreven... Wij gaan nu nog eens een mailtje sturen met alle genomen stappen en vooral de NIET genomen... En gaan anders een ombudsdienst contacteren... 

Groetjes 

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@LiMi95  goedenavond

het is altijd beter om voor jezelf een topic te openen,

maar laat het nu zo maar staan.

Wij kunnen er echt niets aan doen,

hier een adres.

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/ 

Succes. 

Modérateur

• 

112 Messages

Hey @LiMi95 , ben ondertussen al verder geholpen geweest door onze klantendienst?

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•