Pisteur confirmé
•
5 messages
SIM-kaart niet ontvangen/Activatie niet mogelijk
Vorige week ben ik met alles (internet, tv en gsm) overgestapt van Telenet naar Orange. Ondertussen had ik al lang een SIM-kaart moeten ontvangen. Bij de klantendienst (met lange wachttijden) word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker vertelt iets anders. Telkens zou er een SIM-kaart (gewone post, pakketpost,...) opgestuurd worden, maar de dag erop blijkt dan dat er nooit één is opgestuurd...
Daarstraks vertelde iemand van de klantendienst mij om bij de Orange Shop een SIM-kaart te gaan halen en deze online te activeren (met nummeroverdracht). Dit heb ik gedaan en bij ingave van het SIM-kaartnummer blijkt activatie niet mogelijk. Daarom voor de zoveelste keer opnieuw naar de klantendienst gebeld...Nu blijkt dat ze het SIM-kaartnummer niet kunnen activeren omdat de overname "niet actief" staat. Er zouden "grote interne problemen" zijn. Nu is er weer een dossier aangemaakt (als dit al echt zo is...), maar er kon geen termijn op geplakt worden. Bij Telenet liet men mij weten dat het telefoonnummer open staat voor overname door Orange... Ik ben dit meer dan beu en het kost me al heel veel geld (momenteel "prijs volgens verbruik"...) door al die telefoons naar de klantendienst.
Gisteren is TV en internet geïnstalleerd, maar hiermee waren er ook al meteen van dag 1 problemen: decoder vastgelopen én daarna een hele tijd geen WIFI meer. Ik had beter bij Telenet gebleven...Nooit meegemaakt!
Is er iemand die hier meer over weet? Weet er iemand wat ik kan doen om mijn nummer overgenomen en geactiveerd te krijgen? Kan ik ergens een schriftelijke klacht bij Orange indienen? Op de website van BIPT heb ik gelezen dat men dan recht zou hebben op een schadevergoeding/compensatie. Bij de Telecom Ombudsdienst kan men ook klacht neerleggen, maar dan moet men kunnen aantonen eerst een interne klacht bij de provider ingediend te hebben.
Alvast bedankt, want ik ben echt ten einde raad!
Aucune réponse!