Éclaireur novice
•
3 Messages
Trouwe klanten krijgen minder dan nieuwe klanten
Ik vind het echt jammer dat trouwe klanten geen gebruik kunnen maken van de nieuwe, goedkopere tariefplannen. Als je al jaren klant bent en meerdere abonnementen hebt, verwacht je toch dat je minstens dezelfde voordelen krijgt als nieuwe klanten. Op deze manier lijkt het alsof bestaande klanten minder belangrijk zijn en dat is spijtig. Zo verlies je mensen, want ik zit er zelf serieus aan te denken om op te zeggen.

Aliaxi
3 Messages
Ik heb net gebeld. Het antwoord is gewoon dat de levenslange bonussen enkel voor nieuwe mensen zijn dus zelfs als je belt krijg je hun mooie aanbieding voor nieuwe mensen niet. Dus ik betaal nu levenslang 13 euro meer voor minder te krijgen.
Dat vind ik een spijtig verhaal dus ik zal gaan rondzoeken om te veranderen.
0
0
Gregory
Super User
•
8K Messages
je moet eens goed kijken naar de voorwaarden
4
jazztown
Apprenti pisteur
•
11 Messages
de promoties voor nieuwe klanten moeten betaald worden door de trouwe klanten. toch eens bellen met Orange/facturatie, en daar vriendelijk vragen wat ze voor u kunnen doen. Heb ik ook gedaan.
2
0
Peveer
Apprenti pisteur
•
26 Messages
Als je lid bent van oa Natuurpunt kan je ook levenslange kortingen krijgen via de Cooldeals.
Ik hoop dat dit momenteel nog bestaat, maar dat gold in ieder geval voor elk onderdeel apart.
0
0