Samet1903's profile

4 Berichten

Wifiversterker

Ik ben al 3 maanden klant bij orange. ( internet + 2 gsm abonnementen )

Tijdens installatie heb ik een wifi versterker gekregen omdat ik op mijn zolder zwakke internet had. Toen hebben ze gezegd dat het totaal gratis was.

na 3 maanden heb ik een mail ontvangen van orange ‘’ bevestiging van je aanvraag tot contractwijziging ‘’

dus vanaf vandaag gaan ze €3 per maand aanrekenen voor wifiversterker.

ik heb contact opgenomen met klantendienst en ik heb gezegd dat ik het niet ga aanvaarden. Om nieuwe klanten te krijgen, beloven ze veel. En nu ontkennen ze dat.

ik wil versterker terugsturen. Ze zeggen dat als ik het nu terugstuur, krijg ik een boete van €50 wegens vroegtijdig stoppen.

ik zal het wel terugsturen en al de boetes weigeren en gerechtelijke stappen ondernemen.

En zo snel mogelijk naar een andere provider overstappen. 

Ik heb een fout gemaakt om al de beloftes niet schriftelijk te gevraagd heb.

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Samet1903  een goedenavond.

Heb je dat op papier staan dat die inbegrepen was?

Ik zou zeker voor een oplossing zoeken, maar je bent 

ook vrij om te gaan, kost je alleen maar extra centen.

Zeker als je zoals jijzelf schrijft gerechtelijke stappen te ondernemen

om zo een domme fout!

Ik vermoed dat je het toen niet goed hebt begrepen.

Je kan misschien een berichtje doen via FB-Messenger:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Of je gaat rechtstreeks:

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/

Succes.

4 Berichten

Ik heb mijn contract van maart nog. Maar staat er niets op over versterker. Alle gesprekken worden toch opgenomen? Als ik de datum doorgeef, kunne ze het toch te weten komen?
Al meer dan 3 maanden zeggen ze niets en ineens zeggen ze dat ik €3 per maand moet betalen. 
al gebeld naar klantendienst voor oplossing.  2 opties

1- ik betaal €3 per maand

2- ik stuur het terug en betaal een boete van €50.

is dat een goede oplossing???

Super User

• 

8K Berichten

Voor zover ik weet kun je de eerste 6 maand van een internet abonnement niet opzeggen zonder kosten

Dus

• betaal 6 maand : kost 18 EUR
  • zeg na 6 maand op

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Samet1903 goedemorgen,

dat zou ik niet doen, kijk eens wat @Gregory  schreef.

4 Berichten

Bedankt. Maar ik vind het erg dat ze niet eerlijk zijn…

Super User

• 

8K Berichten

Waarschijnlijk heb je daar voor getekend bij de installatie.  En 18 EUR is nu de wereld niet

3 Berichten

Ik denk dat je hen gewoon fout begrepen hebt. De WiFi versterker zelf is €3 per maand, maar de installatie ervan is gratis voor nieuwe klanten, normaal kost dat bezoek van de installateur je iets van een €59. Het is die prijs van de technieker die wegvalt bij nieuwe klanten, de €3 is gewoon de huur die je maandelijks betaalt voor het toestel.

Bewezen verkenner

• 

34 Berichten

Hey,

Ik heb deze versterkers ook en werkt wel echt goed. Sukkelde ook altijd met het internet boven op de kamers van mijn tieners.  Door deze versterkers van 3 euro per maand echt een verschil. Dus misschien toch overwegen om te blijven? Met een andere provider ga je hetzelfde probleem hebben denk ik.

3 Berichten

Klopt. Ik heb dat probleem ook dat ik zonder versterker geen WiFi op mijn kamer heb. En dat was ook zo bij mijn vorige provider, allen betaalden we daar €5 per maand voor dezelfde versterker, terwijl Orange maar €3 per maand vraagt.

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•